مرجع خبري پرسپوليس: رضا شاهرودی گفت: پرسپولیس برای درست کردن تیم باید بازیکنان با کیفیتی را جذب کند و فاصله بین نفرات اصلی و ذخیره را از بین ببرد. بی شک این مساله هزینه بر است و باشگاه هم باید به جیبش نگاه کند.


چپ پای سابق پرسپولیس گفت: فراز و نشیب پرسپولیس در این فصل زیاد بود و مسائل گوناگونی در این مساله دخیل شد. از درون دروازه تا خط حمله مشکلات مختلفی وجود داشت.

 

وی افزود: گل های بدی دریافت کردیم و خیلی سخت گل زدیم. عدم هماهنگی بین خطوط مشکل ساز بود. محرومیت ها و مصدومیت های زیادی پیش آمد که این موارد را تشدید می کرد، چون مربیان هم مجبور به ایجاد تغییرات بودند.

 

شاهرودی ادامه می دهد: از نظر مهره، نفر به نفر بد نبودیم اما تغییرات در مدیریت و کادر فنی که اجتناب ناپذیر بود، حاشیه هایی را بوجود می آورد که کار را سخت می کرد. از سوی دیگر تیم هم خوب بسته نشد، یعنی کامل نبود.

 

مدافع اسبق سرخپوشان در ادامه درباره آنچه باید انجام شود، گفت: باشگاه پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش است. باشگاه برای بستن تیم باید به جیبش نگاه کند. به هر حال ایجاد تغییرات هزینه بر است. تیمی مثل پرسپولیس نیاز دارد که فاصله ذخیره هایش با نفرات اصلی زیاد نباشد. یکی از مشکلات پرسپولیس در فصلی که گذشت، همین بود.

 

رضا شاهرودی در پایان درباره شرایط پرسپولیس در پست تخصصی خودش تصریح کرد: پولادی که آمد شرایط بهتر شد ولی همچنان انتظار بیشتری می رود. در فوتبال امروز، هر تیمی که در جناحین قوی باشد، خیلی از مشکلات را نخواهد داشت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)