مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید به اینكه مصطفی دنیزلی حرفی از قطع همكاری مطرح نكرده است در خصوص وضعیت پرسپولیس گفت: به عنوان مدیر و یك طرفدار پرسپولیس، این تیم را با شرایط فعلی نمی خواهم چرا كه سرخپوشان باید همیشه مقتدر باشند.

محمد رویانیان عصر روز شنبه در گفت و گویی رادیویی خاطرنشان كرد: مصطفی دنیزلی یك فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد رسمی دارد و طبق قانون، در فصل آینده هم سرمربی سرخپوشان خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال كه اخبار زیادی مبنی بر قطع همكاری دنیزلی با پرسپولیس مطرح شده است، عنوان كرد: دنیزلی در پایان دیدار با تیم الاتحاد عربستان به تركیه سفر كرده و من هنوز این مربی را ندیده ام و صحبتی با هم نداشته ایم.

 

وی افزود: باید دنیزلی را ببینم و با یكدیگر صحبت های نهایی را برای فصل آینده داشته باشیم و شاید او در آینده رغبتی برای ادامه همكاری نداشته باشد.

وی ادامه داد: در این مدت هیچ حرفی از رفتن دنیزلی نزده ام و با هیچ مربی دیگری نیز مذاكره نكرده ام. شاید در پایان نشست با دنیزلی به این نتیجه برسیم كه ادامه همكاری میسر نیست و آنگاه تصمیم گیری می كنیم.

رویانیان در پاسخ به این سوال كه آیا در قرارداد مصطفی دنیزلی برای جدایی زودهنگام، بندی قید شده است، گفت: این مربی در قراردادش با ما نكته ای را قید كرده كه در صورت بروز اختلاف تصمیم گیری برعهده من خواهد بود كه این مساله نشان از علاقه اش به پرسپولیس است.

مدیرعامل اعلام كرد نمی تواند به صراحت از آینده مصطفی دنیزلی صحبت كند و ادامه داد: دنیزلی روز دوشنبه به تهران می آید و قرار است من در سفری یك روزه به همراه وزیر ورزش و جوانان، فردا (یكشنبه) عازم تركیه شوم كه شاید در این مسافرت با دنیزلی صحبت كنم. اما به طور یقین تا آخر هفته همه چیز مشخص می شود.

وی در مورد شرایط علی كریمی گفت: كریمی بازیكنی محبوب و توانمند است كه از سرمایه های پرسپولیس محسوب می شود و شاید اختلافات كوچكی در مورد او وجود داشته باشد اما به راحتی وی را از دست نمی دهیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال كه چه زمانی اسامی بازیكنان جدید این تیم اعلام می شود، خاطرنشان كرد: تغییرات زیادی در تیم خواهیم داشت و با بازیكنان جدید به طور كامل با آنان به توافق رسیده و پس از ثبت قرارداد، اسامی آنان را اعلام می كنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)