شرط پولادی برای پرسپولیسی‌ها
مرجع خبري پرسپوليس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته در جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد.


مهرداد پولادی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که قراردادش با این تیم به پایان رسیده با مسئولان باشگاه بنابر درخواست دنیزلی مذاکراتی داشته است. پولادی زمانی که از مس کرمان جدا شد و قرار بود در بازی‌های آسیایی پرسپولیسی‌ها را همراهی کند، باید 200 میلیون تومان از باشگاه دریافت می‌کرد ولی تاکنون 50 میلیون تومان گرفته است.

 

از همین رو پولادی برای پرسپولیسی‌‌ها شرط گذاشته در صورت تسویه حساب حاضر است پای میز مذاکره بنشیند.

 

با توجه به اینکه پولادی در بازی‌های آسیایی پرسپولیس را همراهی کرده، مسئولان این باشگاه از سازمان لیگ استعلام گرفتند که آیا این بازیکن در صورت عقد قرارداد جدید جزء 6 سهمیه‌‌ای که پرسپولیس می‌تواند از لیگ برتر جذب کند است یا خیر، که مسئولان سازمان لیگ در جواب اعلام کردند این بازیکن جزء سهمیه لیگ حساب می‌شود.

 

* محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته در جلسه‌‌ای با وزیر ورزش و جوانان شرکت کرد. در این جلسه در خصوص وضعیت پرسپولیس، عملکرد این تیم در فصل گذشته و مسائل مالی بحث و گفت‌وگو شد.

 

* مصطفی دنیزلی پس از اینکه لیست خود را به باشگاه پرسپولیس ارائه کرد مقابل نام چند بازیکن را خالی گذاشت. قرار است وی در جلسه‌ای با این بازیکنان پس از حضورش در تهران شرکت کند و در خصوص آینده آنها و شرایطش در فصل آینده به گفت‌وگو بپردازد. در شرایطی که این بازیکنان با شرایط دنیزلی مشکلی نداشتند، با آنها قرارداد بسته می‌شود.

 

* پرسپولیسی‌ها هنوز با هیچ بازیکنی حتی قرارداد داخلی امضا نکرده‌اند و رویانیان فقط با بازیکنانی مثل قاضی، گردان، ماهینی، سید جلال حسینی و بنگر صحبت‌هایی داشته‌ است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)