مرجع خبري پرسپوليس: محمدرضا خلعتبری مهاجم ایرانی الوصل امارات هنوز برای فصل آینده تصمیم قطعی نگرفته است.


اين در حالي است كه او با پيشنهاد چند تيم اماراتي و همچنين پيشنهاد باشگاه پرسپوليس مواجه شده است.خلعتبري حالا در شرايطي با پيشنهاد پرسپوليس روبه‌رو شده كه مطمئنا دل كندن از فوتبال امارات به دليل مسائل مالي براي او سخت است.

 

خلعتبري در پاسخ به اين سوال كه آيا مذاكره با پرسپوليس را تاييد مي‌كني مي‌گويد: پرسپوليسي‌ها ابتدا با مدير برنامه‌هايم صحبت كردند و سپس به خودم پيشنهاد دادند. من اما تصميمي نگرفته‌ام چون هنوز با باشگاه الوصل قرارداد دارم و درگير رقابت‌هاي جام خليج فارس هستيم.

 

خلعتبري ادامه مي‌دهد: جدا از پرسپوليس 2 پيشنهاد خوب از امارات دارم. در ضمن ماندن در الوصل هم يكي ديگر از گزينه‌هاي من است. حالا بايد همه گزينه‌ها را بررسي كنم ولي براي تصميم‌گيري عجله نخواهم كرد. مي‌خواهم خيلي خوب فكر كنم و تا 20 روز ديگر تصميم نهايي را بگيرم.

 

از خلعتبري مي‌پرسيم كه آيا احتمال پرسپوليسي شدن‌ات وجود دارد كه او مي‌گويد: من بايد به صورت حضوري با پرسپوليس مذاكره كنم تا بتوانم تصميم بگيرم. من نمي‌دانم در مذاكرات رو در رو چه شرايطي به وجود خواهد آمد ولي اگر پيشنهاد پرسپوليس خوب باشد قطعا روي اين گزينه فكر خواهم كرد. به هر حال پرسپوليس يكي از تيم‌هاي ايران است و نمي‌توانم از پيشنهاد اين تيم خيلي راحت رد شوم.

 

خلعتبري يكي از غايبان سرشناس اردوي تيم ملي در كشور تركيه است. او در مورد اضافه شدن به جمع ديگر ملي‌پوشان مي‌گويد: من روز چهارشنبه و بعد از بازي مقابل تيم الخور قطر به تركيه خواهم رفت. ما براي صعود به فينال جام خليج فارس فقط يك مساوي مي‌خواهيم و بعد از اين بازي به اردوي تيم ملي ملحق مي‌شوم. البته فكر مي‌كنم اگر فيناليست شويم بايد بعد از بازي با ازبكستان به اردوي الوصل برگردم تا در فينال حضور داشته باشم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)