در واکنش به پیشنهاد استقلال

مرجع خبری پرسپولیس : خروجي جلسه هيات مديره استقلال جز انتخاب امير قلعه نويي به عنوان سرمربي، حاوي نكات ديگري هم بود.

 

يكي از مسائلي كه در اين جلسه مطرح شد، تلاش هيات مديره براي جذب خلعتبري بود؛ كاري كه قرار است بر اساس خواست سرمربي جديد استقلال انجام شود به همين بهانه با خلعتبري كه خود را آماده مي كند تا در تمرينات كروش و تيم ملي فوتبال شركت كند، تماس مي گيريم و نظرش را مي پرسيم.

 

 

 

وی حضورش در استقلال را تكذيب مي كند و تاكيد دارد كه اگر قرار است به ايران بيايد، حتما در جمع سرخ‌پوشان قرار مي‌گيرد.

محمدرضا خلعتبري درباره پيشنهاد باشگاه استقلال مي گويد: نه پيشنهادي از باشگاه استقلال به دست من رسيده و نه صحبتي با من انجام شده است. مسئولان استقلال به من لطف دارند كه نام مرا در جلسه هيات مديره مطرح كرده اند . دست امير قلعه نويي درد نكند. او به من لطف دارد و اميدوارم مثل هميشه كه موفق است در استقلال هم موفق باشد.

خلعتبري جوابي به پيشنهاد احتمالي استقلال نمي دهد اما  به نظر مي رسد قصد ندارد براي فصل آينده لباس آبي بپوشد. او مي گويد: فعلا نمي توانم در اين رابطه حرفي بزنم اما يك بازيكن حرفه اي بايد تمام جوانب را بسنجد و بعد درباره تيم آينده اش تصميم بگيرد. من هم از اين قاعده مستثني نيستم و بهترين تصميم را مي گيرم اما قبلا هم گفته بودم اگر بخواهم فصل بعد به ليگ ايران برگردم حتما لباس قرمز مي پوشم و پرسپوليسي مي شوم. مدير برنامه هايم با رويانيان حرف زده و خودم هم به مديرعامل پرسپوليس قول دادم تا در صورت بازگشت به ليگ ايران پرسپوليسي شوم.

خلعتبري درباره حضور در اردوي تيم ملي در تركيه مي گويد:  براي بازي با آلباني مسئولان الوصل اجازه ندادند به اردوي تيم ملي ملحق شوم. بازي هاي حساسي در الوصل داريم و به همين خاطر اجازه نداشتم به تيم ملي بروم و مقابل آلباني بازي كنم. حالا چون بازي با ازبكستان در روز فيفا است مي توانم بدون هيچ مشكلي به اردوي تيم ملي بروم و ملي پوشان را همراهي كنم. فردا در قطر يك بازي حساس پيش رو داريم . در اين ديدار براي الوصل به ميدان مي روم و پس از آن، از آنجا راهي تركيه مي شوم تا در اردوي تيم ملي حاضر شوم و همراه ساير بازيكنان به ازبكستان بروم.

خلعتبري كه در روز شكست مقابل آلباني غايب بود، درباره بازي تيم ملي اينگونه صحبت مي كند: شكست در اين ديدارهاي دوستانه نبايد چندان مهم باشد. خصوصا اينكه تيم ملي يك دوره بدنسازي كوتاه را پشت سر گذاشته بود و با اين شرايط روبروي آلباني قرار گرفت. شكست تيم ملي نبايد ناراحت كننده باشد چرا كه اين شكست مي تواند پلي براي رسيدن به پيروزي هاي بعدي مقابل ازبكستان و قطر باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)