مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس از امروز بازیکنان مازادش را به هواداران تیم معرفی کرده است.

باشگاه پرسپولیس امروز فهرست 10 بازیکنی را که طبق نظر سرمربی تیم فصل آینده با آنان به ادامه همکاری خواهد پرداخت منتشر کرد و عملا سایر بازیکن را در فهرست مازاد قرار داد.

 

 

اگرچه دنیزلی با معرفی این ده بازیکن مورد نیازش اعلام کرده هنوز باید لیست تیم را بررسی کند و ممکن است تعدادی دیگر از بازیکنان فصل قبلش را نگه دارد ، اما بر اساس لیستی که از سوی سایت تیم معرفی شده ، این بازیکنان در فهرست فروش پرسپولیس هستند: هوشیار ، معمارزاده ، آودوکیچ ، بادامکی ، شیری ، شیث رضایی، نصرتی ، محمد ، زارع ، شکوری ، آقازمانی ، اولادی ، هاشمیان ، کاظمیان ، ممدو تال ، مسعود داستانی ، روح الله سیف الهی ، محمد حسین کنعانی و سعید قدمی.

 

اگرچه پیش تر گمان می شد دنیزلی، مهدوی کیا و نوروزی یا حتی علی عسگر را در لیست فروش قرار دهد اما این مربی تصمیم گرفت تا باری دیگر به تعدادی از پرسپولیسی ها زمان بدهد.

 

اگرچه او چهره های جنجالی مختلفی چون نصرتی ، زارع ، معمارزاده ، هوشیار و آودوکیچ تنها گلر قابل قبول تیم را در لیست فروش قرار داده است اما این لیست بیش از آنکه فهرست بازیکنان مازاد را در بر بگیرد بر روی حفظ بازیکنان تاکید دارد.

 

این به این معنی است که دنیزلی تاکید کرده 10 بازیکن یعنی مهدوی‌کیا، کریمی، نوری، غلامرضا رضایی،  علی عسگری، فشنگچی، نورمحمدی، نوروزی، پولادی و زاید ، تحت هر شرایطی فصل آینده باید در پرسپولیس بمانند و از میان بازیکنانی که در این لیست قرار نگرفته اند نیز احتمال دارد یکی دو نفر به فهرست باقی مانده ها اضافه شود.

 

برای اطمینان از این مساله کافی است به دقت به خبر منتشر شده در سایت باشگاه پرسپولیس توجه کنید. در انتهای متن این گزارش ذکر شده است: «گفتنی است؛ اسامی دیگر بازیکنان پرسپولیس نیز در روزهای آینده از سوی باشگاه اعلام خواهد شد.»

 

دنیزلی پیش از این نیز در تعطیلات نیم فصل با مشورت با مدیریت باشگاه راضی به خرید بازیکنانی چون مهدوی کیا شده بود و هیچ بعید نیست با توجه به روند نقل و انتقالات طی روزهای آینده برخی از اخراجی ها دوباره به ترکیب بازگردند. هرچند جدایی تعدادی از پرسپولیسی ها قطعی است و تعدادی دیگر نیز با مصاحبه هایشان پس از قرار گرفتن در لیست مازاد راه برگشت را پشت سر خود از بین برده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)