مرجع خبری پرسپولیس : كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازیكنان زیادی در فهرست مازاد پرسپولیس قرار گرفته اند و این تغییرات به ضرر پرسپولیس خواهد بود.

محمود كلهر در ادامه گفت: بازیكنانی كه امروز، تیم پرسپولیس به راحتی آنها را از دست می دهد، در فصل آینده مهره های تاثیرگذار تیم های خود خواهند بود.

وی ادامه داد: چنین تغییرات گسترده ای به ضرر پرسپولیس خواهد بود و باشگاه پرسپولیس برای این كار بسیار عجولانه برخورد كرده است.

كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اگر بازیكنی افت می كند، باشگاه و مربی هم در آن نقش دارند. امسال پرسپولیس با تغییرات در كادر فنی و مدیریت باشگاه رو به رو بود كه همین مساله به تیم ما ضربات زیادی وارد كرد.

وی تصریح كرد: جایگزین كردن نفراتی چون محمد نصرتی و جواد كاظمیان كار آسانی نیست و برای جایگزین كردن این بازیكنان باید به فكر جذب بهترین های كشور در این پست ها باشند.

وی اظهار داشت: آسمیر آودوكیچ دروازه بان خارجی پرسپولیس بسیار با كیفیت بود و چرا باید دروازه بانی كه امتحان خود را پس داده به این راحتی از دست بدهیم.

كلهر گفت: به اعتقاد من پرسپولیسی ها برای تغییرات در تیم خود عجله می كنند و نباید تعدادی از این بازیكنان را به راحتی از دست بدهیم. باید بپذیریم در فصلی كه به پایان رسید هر بازیكنی برای پرسپولیس بازی می كرد دچار مشكل می شد.

وی تاكید كرد: حضور مهدی مهدوی كیا و علی كریمی در تیم پرسپولیس مفید خواهد بود و باید در كنار آنها از جوانان نیز استفاده شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)