مرجع خبری پرسپولیس : مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اعتراضی ندارم اما غیبتم در لیست دنیزلی معمایی در زندگی فوتبالی من است.

شیث رضایی که در لیست مازاد تیم فوتبال پرسپولیس قرار گرفته اظهار داشت: خط خوردنم از لیست مصطفی دنیزلی معمای زندگی من است.

 

وی افزود: برای پرسپولیس، رویانیان و مصطفی دنیزلی در سال جدید آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم خنده را به لب هواداران پرسپولیس بیاورند. این موضوع برای من سخت بود اما با آن کنار آمدم.

رضایی در پاسخ به سؤالی که آیا فکر می‌کردی در لیست دنیزلی جایی نداشته باشی گفت: اعتراضی ندارم اما این یک معما در زندگی فوتبالی من است. 6 بازی در آسیا خوب بودم اما یک روز متعلق به من نبود وا شتباهاتی داشتم. به نظر دنیزلی احترام می‌گذارم و اصلا ناراحت نیستم.

 

امیدوارم روزهای خوب پرسپولیس را شاهد باشم. فقط از خدا می‌خواهم بازیکن جدیدی که می‌خواهد به پرسپولیس اضافه شود در اولین جلسه‌اش با مدیر عامل باشگاه از مبلغ قرار داد نپرسد و دنبال پول نباشد و عشق پیراهن پرسپولیس را داشته باشد. در طول مدتی که در پرسپولیس بودم مدیران تیم می‌توانند شهادت بدهند هیچ وقت درباره پول حرف نزدم. در زمان حبیب کاشانی پس از یک دقیقه و 30 ثانیه با او برای قرمز پوش شدن به توافق رسیدم.

وی یادآور شد: در حال حاضر در تعطیلات هستم و عجله‌ای برای انتخاب تیم آینده‌ام ندارم. باید ببینم که در آینده چه اتفاقی می‌افتد، اصلا دوست ندارم درباره لیست دنیزلی با او صحبت کنم. لیست او برای من قابل احترام است چون دنیزلی را به عنوان یک مربی حرفه‌ای همیشه دوست دارم.

رضایی در پایان تاکید کرد:  پرسپولیس در قلب من جا دارد و من از صمیم قلب و تمام وجود برای موفقیت این تیم دعا می‌کنم. امیدوارم تیم محبوبم فصل آینده قهرمانی‌های شیرنی در فوتبال ایران کسب کرده و به آسیا برود. به نظر من برای پرسپولیس مهم نیست که چه کسی در این تیم باشد. اینقدر عشق و علاقه و جسارت دارم که دوباره یک روز به این تیم برگردم.

 

این بازیکن فصل گذشته و  در پی  محرومیت پس از بازی برابر داماش گیلان برای پرسپولیس به میدان نرفت و تا پایان فصل تنها در 6 بازی آسیایی این تیم حضور داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)