مرجع خبری پرسپولیس : معادلات باشگاه پرسپولیس دچار تغییراتی شده و کمتر شدن نقش مدیر راهبری در تصمیمات فصل نقل و انتقالات هم در این راستا بوده و خبر جدید این است که احتمال همکاری عابدینی هم با باشگاه  وجود دارد.

 

امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش در خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: آقاي رويانيان بدجوري آستين‌ها را بالا زده و از همه جلوتر مي‌رود. او نشان داده توانايي بستن تيمي قدرتمند را دارد و مي‌تواند پرسپوليس را به روزهاي طلايي گذشته بازگرداند.

 

 

سوال بعدي از عابديني بحث حضور او در بدنه باشگاه پرسپولیس که وی با تعجب جواب داد: من واقعا نمي‌دانم اين خبر را از كجا آورده اي. آدم رازش را در بالش قايم مي‌كند و مي‌گذارد زير سرش. به اين خيال كه اين راز را تنها خودش مي‌داند و خدايش. واقعا اين خبر و بحث حضورم در پرسپوليس را كسي نمي‌دانست و نمي‌دانم آن را از كجا آورده اي؟

 

عابديني در ادامه در خصوص مذاكره‌اي كه با رويانيان درباره همکاری با پرسپوليس انجام داده می گوید: خيلي وقت است كه با رويانيان مذاكره كرده‌ايم. هميشه فكر مي‌كنم رويانيان مدير سالم و كارآمدي است و اگر بتوانم به او كمك كنم نبايد دريغ كنم. رويانيان يك بار به صورت غير رسمي گفت پا شو بيا و كمكمان كن. جلسه‌اي تشكيل داديم و من به او نه نگفتم. حالا هم بيشتر از اين نمي‌توانم چيزي بگويم. ظرف روزهاي آينده خيلي از مسائل مشخص خواهد شد.

به نظر مي‌رسد قرار است عابدینی مدیرعامل سابق پرسپولیس در پست مشاور و یا دستیار مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس ایفای نقش کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)