مرجع خبري پرسپوليس : علی پروین مشتری جدید خرید امتیاز گهر زاگرس لرستان شد.


حیدرپور سرپرست تیم فوتبال گهر زاگرس اظهار داشت:‌با توجه به علاقه مردم دورود جلسه‌ای امروز بین فرماندار و ده‌مرده، استاندار پر تلاش لرستان برگزار شد.

 

در این جلسه پس از بررسی ورزشگاه تختی دورود بودجه بسیار خوبی را برای بازسازی ورزشگاه و همچنین رفع مشکلات کنار گذاشته شد که قرار است به زودی ورزشگاه تختی دورود بازسازی شود.

 

وی افزود: همچنین با توجه به علاقه مردم دورود پس از بررسی گزینه‌هایی مانند مهدی تارتار و صمد مرفاوی باز هم از داود مهابادی خواستیم تا هدایت تیم را در لیگ برتر به عهده بگیرد که خوشبختانه مورد موافقت ایشان قرار گرفت. مهابادی از چند روز دیگر تمرینات گهر را شروع خواهد کرد.

 

وی در خصوص مشتریان جدید گهر زاگرس نیز گفت: با توجه به قیمت‌گذاری که انجام شده علی پروین و محمدرضا ساکت از گزینه‌های جدی خرید گهر زاگرس هستند. پروین حتی صحبت‌هایی با نماینده لرستان و مسئولان داشته که تا چند روز آخر تکلیفش روشن خواهد شد.

 

وی در پایان در خصوص جریمه کمیته انضباطی به مدت 18 ماه برای خودش نیز گفت: متاسفانه نام حیدرپور دیگری را با من اشتباه گرفتند. یکی از آقایان در رشته هندبال که هم نام من است محروم شده است، اما برخی‌ها خیال کردند که این محرومیت شامل من است، که اصلا اینطور نیست.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)