مرجع خبري پرسپوليس : مدافع فصل پیش مس کرمان گفت: احتمال حضورم در سپاهان یا ذوب آهن بیشتر از هر تیم دیگری است.


سپهر حیدری در خصوص وضعیت خود اظهار داشت: معلوم نیست در کرمان بمانم . عجله ای برای انتخاب تیم فصل آینده ندارم و فعلا در حال استراحت هستم . فکر می کنم 10 روز آینده تیم جدیدم مشخص می شود.

 

وی مذاکره با سپاهان و ذوب آهن را رد کرد و افزود: این را فقط می گویم که احتمال برگشتم به فوتبال اصفهان خیلی زیاد است. مذاکره مستقیم با سپاهان یا ذوب آهن را نداشتم ولی حتما چیزهایی است که احتمال بازگشتم به اصفهان را زیاد کرده که نمی شود زیاد در مورد آن صحبت کنم.

 

مدافع اسبق ذوب آهن با اشاره به حضور کربکندی در این تیم تصریح کرد: فوتبالم را مدیون کربکندی و باشگاه ذوب آهن هستم. واقعا او بود که ما را به فوتبال ایران معرفی کرد. کارکردن با مربی بزرگ و بادانشی چون کربکندی برای هربازیکنی افتخار است و من نیز افتخار می کنم اگر دوباره شاگرد این مربی شوم با این حال هنوز چیزی مشخص نیست.

 

حیدری در خصوص این که چرا در کرمان نمی مانی؟ گفت: نه با مسئولان و نه با مربیان مس هیچ مشکلی ندارم. قرار بود هفته قبل با هم مذاکره کنیم که این مسئله عقب افتاد و باعث شد تا به پیشنهادات دیگرم فکر کنم. تیم مس هم مثل این که دنبال بستن یک تیم قدرتمند است با این حال همان طور که گفتم احتمال برگشتم به اصفهان خیلی زیاد است.

 

وی ادامه داد: مس تیم بسیار خوبی است و هم مدیران و هم هواداران خوبی دارد. من با این تیم خاطرات خیلی خوبی دارم. ما توانستیم با همه مشکلاتی که پیش روی تیم بود، یک رتبه تک رقمی بگیریم. حداقل 2 سوم فصل پیش برای ما خوب بود و فقط اوایل کار کمی شرایط سخت شد. ما این قدر خوب کار کردیم که در نیم فصل دوم، نائب قهرمان شدیم.

 

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص این که آیا از این تیم هم پیشنهادی داری؟ تاکید کرد: پیشنهادی از پرسپولیس ندارم. نمی خواهم راجع به پرسپولیس صحبت کنم. واقعا هواداران این تیم مظلومند و سال سختی پشت سر گذاشتند. آنها خیلی حرص خوردند و از این بابت متاسفم. امیدوارم امسال تیم قدرتمندی بسته شود تا خاطرات بد فصل پیش از بین برود. البته با درایت رویانیان و دنیزلی فکر می کنم فصل آینده پرسپولیس دلخواه هواداران باشد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)