مرجع خبري پرسپوليس : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: جدایی چند بازیکنان از پرسپولیس قطعاً نظر دنیزلی بوده و باید به نظر او احترام گذاشت؛زیرا سرمربی است که باید فصل آینده پاسخگوی نتایج تیمش باشد.


محمد پنجعلی عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: واقعاً پیش بینی نمی کردم که چنین خانه تکانی بزرگی در پرپسولیس صورت بگیرد.

 

اما باید به این نکته توجه کرد که نظر کادر فنی از همه چیز مهم تر است و در واقع جدایی چند بازیکن نظر مصطفی دنیزلی بوده است.

 

وی افزود: سال گذشته نیز بهترین های لیگ از جمله اولادی و … جذب پرسپولیس شدند، اما با توجه به اتفاقاتی که رخ داد، آنها کیفیت خود را از دست دادند. به هر حال برای فصل جدید هم دنیزلی براساس تاکتیک هایش این کار را انجام ادهو اگر تیم نتیجه لازم را نگیرد، او باید پاسخگویی اصلی باشد.

 

مدافع اسبق سرخپوشان گفت: وقتی 18، 19 بازیکن جدا می شوند، یعنی اینکه حداقل باید نزدیک به 12، 13 نفر جذب شوند و همین مساله کار پرسپولیس را سخت تر می کند؛ چرا که کادر فنی باید بازیکنان جدید را با یکدیگر و نفرات قدیمی هاهنگ نماید و این مساله مطمئناً شرایط را دشوار می کند.

 

پنجعلی درخصوص اعتراض برخی بازیکنان جداشده پرسپولیس عنوان کرد: به نظرم این اعتراضات وارد نیست؛ چرا که در فوتبال حرفه ای بازیکن پولش را می گیرد و باید در قبال آن تلاشش را انجام بدهد. البته فوتبال ما چندان هم حرفه ای نیست و در شرایط آماتوری همچنان بسر می برد؛ وگرنه بازیکنان چنین صحبت هایی نمی کردند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)