مرجع خبري پرسپوليس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به صحبت‌های انجام شده من در لیست دنیزلی بودم.


جواد کاظمیان پس از عقد قرارداد 2 ساله با پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دوباره خدا این توفیق را به من داد که در خدمت پرسپولیس باشم تا انشاء‌الله امسال روند بهتری را پشت سر بگذاریم، امیدوارم اسیر بدشانسی‌های فوتبال دیگر نشویم.

 

 

 

وی افزود: امروز به مدت 60 دقیقه در جلسه با محمد رویانیان شرکت کردم، حرف‌های او بسیار امیدوارکننده و دلگرم‌کننده بود.

 

کاظمیان تاکید کرد: با توجه به صحبت‌هایی که انجام شد من در پرسپولیس ماندم اما باید این را بگویم که من در لیست دنیزلی بودم اما حالا شاید با تأخیر این موضوع اعلام شد. روی هم رفته به توافق رسیدیم تا دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم.

 

کاظمیان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در باشگاه با مدیرعاملی طرف هستیم که بسیار رو راست است. من نشست بسیار خوبی با رویانیان داشتم و قطعا تمام توان خودم را به نمایش می‌گذارم تا بهترین عملکردم را در پرسپولیس فصل جدید داشته باشم و به این تیم کمک کنم.

 

مهاجم پرسپولیس تأکید کرد: در فصل گذشته آمار گلزنی بدی نداشتم. 6 گل برای پرسپولیس زدم، 5 پنالتی گرفتم و چندین پاس گل دادم، نکته جالب این بود که در کتابی که سردار داشت و آمار تک تک بازیکنان را ریز به ریز به من نشان داد شرایط من بد نبود.

 

وی افزود: نمی‌توانم بگویم در کتاب سردار رتبه چندم برای من بود اما شرایطم خوب بود. من سعی خواهم کرد فصل آینده بازیکن موثری برای تیم باشم تا دوباره دل هواداران را به دست بیاوریم.

 

کاظمیان تأکید کرد: من از هواداران می‌خواهم که فصل گذشته را فراموش کنند البته سخت است ولی متأسفانه به هر دری زدیم بسته بود. انشا‌ءالله با نیروهای جدید و بازیکنانی که در این تیم ماندنی هستند همه با هم کمک می‌کنیم تا پرسپولیس سربلند و دوباره موفق باشد و سال تلخ  90 را پشت سر بگذارد.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)