مرجع خبری پرسپولیس  : مهاجم الجزایری القادسیه کویت که صحبت از حضورش در پرسپولیس بود با قراردادش را با القادسیه کویت تمدید کرد.

باشگاه وفاق سطیف الجزایر به دلیل مشکلات مالی نتوانست الحاج عیسی را به ترکیب تیم خود برای فصل جاری بازگرداند و این بازیکن که به روبرتو باجو اعراب معروف است، ترجیح داد قرارداد خود را با القادسیه کویت تمدید کند.

روبرتو باجو اعراب در مقابل یک و نیم میلیون دلار در باشگاه کویتی باقی ماند، چرا که تیم الجزایری سطیف به دلیل مشکلات مالی با برخی بازیکنان خود نیز از جمله بن موسی به مشکلاتی برخورده و وارد بحران شده است.

این خبر در حالی امروز منتشر شده است که پیش از این روزنامه های عربی زبان مدعی شده بودند باشگاه پرسپولیس برای به خدمت‌گیری الحاج ‌عیسی پیشنهاد رسمی یک میلیون دلاری به این بازیکن ارائه کرده بود.

تیم پرسپولیس در پیشنهاد خود مصرانه خواهان به خدمت گرفتن حاج عیسی شده بود اما این بازیکن به این پیشنهاد وسوسه‌انگیز پاسخ نداد و ترجیح داد قراردادش را با القادسیه تمدید کند.

حاج عیسی متولد 1984 و ملقب به روبرتو باجو عرب‌ها است ضمن اینکه از وی به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان تیم ملی الجزایر نام برده می‌شود.

این بازیکن در فصل 2005 – 2006 جایزه بهترین بازیکن لیگ الجزایر را به خود اختصاص داده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)