بمب استقلال در دفتر مدیرعامل منفجر شد

مرجع خبری پرسپولیس : مدیر عامل باشگاه استقلال بنا به دلایل و مشکلاتی از مدیرعاملی استقلال استعفا کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال بنا بر مشکلاتی که پیش روی خود می دید از سمت خود کناره گیری کرد و از وزیر ورزش خواست تا هر چه سربعتر مدیر باشگاه استقلال انتخاب شود ، وی به دلیل مشکلات پیش روی عطای کار در این باشگاه را به لقایش بخشید تا وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال دچار بحران شود.

 

علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل باشگاه استقلال امروز تصمیم گرفت تا استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش کند و از همین رو از این پس با باشگاه استقلال برای فصل آینده همکاری نخواهد کرد.

 

پس از خبر استعفای مدیر عامل باشگاه استقلال در این خصوص گفت: از وزیر ورزش نهایت تشکر را دارم که در این مدت حمایت‌های لازم را از من انجام داد اما با روندی که پیش روی ما قرار گرفته، احساس می‌کنم ماندنم به صلاح استقلال نیست و به خاطر اینکه استقلال در کورس نقل و انتقالات از رقابت با مدعیان عقب نماند، عطای کار را به لقایش بخشیدم و تصمیم گرفتم کناره‌گیری خود را اعلام کنم.

 

علی فتح‌الله‌زاده در حالی که قصد نداشت پاسخ هیچ سؤالی را بدهد، گفت: از همه هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم که آنها روزهای خوبی در کنار استقلال داشته باشند و من همیشه کنار استقلال خواهم بود و روی سکوها این تیم را تشویق خواهم کرد اما به خاطر شرایطی که پیش آمده، تصمیم گرفتم که کناره‌گیری کنم.

 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: استعفای خود را به دفتر وزیر تقدیم کردم و امیدوارم آقای عباسی هر چه سریع‌تر مدیر عامل استقلال را مشخص کند چون تا آخرین لحظه تلاشم را انجام دادم و حتی امروز با مجید صالح قرارداد بستیم اما دیگر نمی‌توانم با این شرایط تیم استقلال برای سال آینده همکاری خودم را ادامه بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)