مرجع خبری پرسپولیس : آخرين جلسه تمرين تيم ملي فوتبال ايران پيش از ديدار برابر ازبكستان، از ساعت 17 به وقت تهران آغاز شد.

پس از تمرين نسبتا سبك ديروز تيم ملي فوتبال ايران، مردان كارلوس كي‌روش امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران، در زمين اصلي ورزشگاه جار كه متعلق به باشگاه بنيادكار ازبكستان است، تمرين كردند.

اين در حالي است كه براساس تصميم كي‌روش، تنها 15 دقيقه ابتداي تمرين باز بود و بعد از آن تمام كساني كه در ورزشگاه حضور داشتند، به درخواست سرمربي تيم ملي، از ورزشگاه خارج شدند تا بخش آخر مرور كارهاي تاكتيكي تيم ملي براي بازي با ازبكستان انجام گيرد.

با اين حال بخش جنوبي ورزشگاه جار كه به وسيله فنس‌هايي پوشيده شده بود، اين امكان را براي افراد فراهم مي‌كرد كه تمرين بازيكنان تيم ملي را از پشت آن نظاره كنند، به همين دليل قرار شد ماموران امنيتي حاضر در ورزشگاه در آن قسمت مستقر شوند تا كسي از تيم ميزبان امكان تماشاي تمرين را پيدا نكند.

تمرين امروز با شور و نشاط بسياري آغاز شد و بازيكنان با انگيزه بالايي، خود را آماده مسابقه فردا كردند. كي‌روش هم مصمم‌تر از هميشه، تمرين بازيكنان را زيرنظر داشت و كمتر از روزهاي قبل با آنها صحبت مي‌كرد.

شيوه تفكر كي‌روش پيش از تمرين، سوژه جالبي براي خبرنگاران و عكاسان بود. او چند دقيقه نخست تمرين بازيكنانش را در حالي كه در گوشه‌اي از زمين ايستاده بود تماشا مي‌كرد.

امروز 10 ايراني ساكن در تاشكند نيز براي تماشاي تمرين تيم ملي فوتبال به ورزشگاه جار آمده بودند كه پس از بسته شدن تمرين، آنان نيز مانند ساير حاضران در ورزشگاه سكوها را ترك كردند.

حاشيه تمرين امروز هم دوباره جايي براي ابراز گلايه مقامات ايراني از نحوه ميزباني ازبك‌ها بود. به طوري كه مهدي خراطي يكي از اعضاي هماهنگ كننده تيم ملي در گفت‌وگويش با ناظر كنفدراسيون فوتبال آسيا و يكي از مسوولان فوتبال ازبكستان بار ديگر به ايجاد ناهماهنگي‌ها توسط ميزبان اعتراض كرد.

ازبكستاني‌ها از دو روز گذشته مشكلات زيادي را براي تيم ملي فوتبال ايران به وجود آورده‌اند. بازرسي چمدان تعدادي از بازيكنان تيم ملي، كمبود اتاق، در اختيار قرار ندادن بطري‌هاي كوچك آب و مواردي از اين دست، از جمله مسايلي هستند كه باعث ناراحتي كادرفني و بازيكنان تيم ملي شده است.

همچنين در حاشيه تمرين دكتر خانلري پزشك تيم ملي فوتبال، درباره وضعيت مصدومان تيم ملي گفت: وضعيت مجتبي‌جباري خوب است و براي همراهي تيم ملي برابر ازبكستان مشكلي ندارد و اشكان دژاگه نيز جدي‌تر از روزهاي قبل تمرين مي‌كند.

 

 

تیم ملی فوتبال ایران در بازی با ازبکستان پیراهن قرمز برتن می‌کند

جلسه هماهنگی دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان صبح امروز در تاشکند برگزار شد. در این جلسه که صبح امروز در ورزشگاه جار با حضور نمایندگان و سرپرستان دو تیم برگزار شد، تیم ملی ایران با لباس یک دست قرمز به مصاف سفید پوشان ازبکستان خواهد رفت.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران با پیراهن مشکی درون دروازه خواهد ایستاد و دروازه بان ازبکستان زرد می پوشد.

ازبکستان و ایران از ساعت 18:30 به وقت ایران و 19 به وقت ازبکستان در ورزشگاه جار تاشکند اولین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل را برگزار خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)