مرجع خبری پرسپولیس : تیم ملی فوتبال در حالی امروز به مصاف ازبکستان رفته که صحبت هایی در خصوص انتقال بازیکنان به باشگاه های مختلف مطرح شده است.

 

در ترکیب امروز تیم ملی سید جلال حسینی و حسین ماهینی گزینه های خرید تیم فوتبال پرسپولیس با مچبندهای قرمز رنگ وارد زمین شده اند.

 

 

ماهینی پیش از این گفته بود که طرفدار پرسپولیس است و حسینی هم پس از پایان لیگ برتر گفته بود به احتمال 90 درصد پرسپولیسی می شود . رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم در مصاحبه هایش تاکید کرده تیم پرسپولیس را دو هفته پیش بسته و توافقات لازم را با بازیکنان انجام داده است.

 

* پلیس ازبکستان دوربین تصویربرداری دوخبرنگار ایرانی را ضبط کرد. پلیس ازبکستان در شرایطی این اقدام را انجام داد که پیش از این هماهنگیهای لازم برای ورود این دو دوربین در استادیوم انجام گرفته بود.

 

* در حالي كه نيشي‌مورا پس از روشن ايرماتف يكي از بهترين داوران آسياست، تماشاگران ازبك در نيمه‌ي نخست اعتراض زيادي به قضاوت او داشتند و در مقابل هر سوت او موضع مي‌گرفتند.

 

* خبرنگاران ازبكستاني كه بيشتر جايگاه خبرنگاران را اشغال كرده‌ بودند، از غيبت هادي عقيلي يكي از سه نامزدهاي نهايي دريافت عنوان بهترين بازيكن سال آسيا متعجب شده بودند و از خبرنگاران ايراني دليل غيبت او را مي‌پرسيدند.

 

* در نیمه نخست کارلوس کی‌روش بدون کوچکترین واکنشی در کنار نیمکت ایرانی ایستاده بود و تنها بازی را تماشا می‌کرد.

 

* تعدادی از تماشاگران ازبکستانی تی‌شرتهایی را بر تن دارد که نمادهای جام جهانی برزیل رو آن چاپ شده و به زبان ازبکینوشته شده “ما به جام جهانی می‌رویم”.

* پس از اینکه رحمتی چندین موقعیت را از ازبك‌ها گرفت گزارشگر رادیو ازبکستان مهدی رحمتی را ستاره میدان در نیمه نخست نامید. او همچنین بارها به نیمکت نشینی هادی عقیلی و اشکان دژاگه اشاره کرد.

 

مسابقه ایران و ازبکستان در نیمه اول با برتری کامل تیم میزبان برگزار شد و در نهایت بدون گل مساوی به پایان رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)