مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه مس كرمان آخرین اخبار مرتبط با نقل و انتقالات این تیم و مذاكرات با بازیكنان مختلف را بیان كرد.

سیدنصرالله گنجعلیخانی افزود: در زمان حاضر برای جذب دروازه بان با سیدمهدی رحمتی دروازه بان فصل گذشته استقلال و آسمیر اودوكیچ دروازه بان پرسپولیس در حال مذاكره هستیم تا با یكی از آنان برای ایستادن در دروازه مس كرمان به توافق برسیم.

وی ادامه داد: همچنین حضور شهرام گودرزی بازیكن تیم شهرداری تبریز در تیم مس كرمان برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر قطعی شده و با توجه به پیوستن كیوان امرایی به فولاد خوزستان، گودرزی جایگزین وی در مس كرمان خواهد شد.

گنجعلیخانی، بیان كرد: ابوذر رحیمی از داماش گیلان نیز جزء لیست جذب بازیكن ما قرار دارد اما به علت این كه در جذب بازیكن لیگ برتری سهمیه محدودی داریم، سعی می كنیم در این بخش با اولویت قرار دادن بازیكنان مورد نظر جذب بازیكن داشته باشیم.

مدیر عامل باشگاه مس كرمان در پاسخ به این كه هواداران تیم مس خواهان ماندن قاسم دهنوی در این تیم برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر هستند، افزود: دهنوی بازیكن بسیار زحمتكش و خوبی است و از طریق بازی در تیم های مس رفسنجان و مس كرمان خود را مطرح كرده و در تركیب تیم ملی جای گرفته است.

وی ادامه داد: ماندن دهنوی در تیم مس كرمان در لیگ دوازدهم بستگی به شرایط فنی تیم و نظر سرمربی و كادر فنی دارد كه امیدواریم این مشكل نیز برطرف شود و وی در كرمان و تیم مس بماند.

گنجعلیخانی، اظهار داشت: تیم مس كرمان تاكنون با رضا عنایتی از صبای قم، مسعود نظرزاده از شاهین بوشهر، حسین كاظمی از راه آهن، حمید كاظمی از استیل آذین، ایوان پترویچ از شاهین بوشهر و آرش روشنی پور از تیم شهرداری اراك برای حضور در تیم مس كرمان در فصل آینده قرارداد منعقد كرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)