مرجع خبري پرسپوليس : سيد جلال حسيني مدافع تيم ملي ايران گفت : هنوز براي حضور در تيم فصل بعدم تصميمي نگرفته ام.


 

تيم ملي فوتبال ايران در شرايطي مقابل ازبكستان به پيروزي رسيد كه شاگردان كارلوس كروش بازي خوبي را به نمايش نگذاشتند و خيلي‌ها معتقدند كه حتي مساوي هم در اين بازي عادلانه نبود و تيم ملي بايد در اولين بازي شكست مي‌خورد.

 

 

 

جلال حسيني مدافع مياني تيم ملي اما نظر ديگري دارد و معتقد است كه ايران مقابل ازبكستان بازي خوبي را به نمايش گذاشت. او در مورد بازي حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:« بازي خيلي خوبي بود و من معتقدم كه شكست دادن يك تيم پرقدرت مثل ازبكستان ارزش بسيار زيادي داشت. من معتقدم خيلي خوب و هوشمندانه بازي كرديم و گرفتن اين 3 امتياز آن هم در يك بازي بيرون از خانه بسيار مهم بود.»

 

از حسيني مي‌پرسيم كه آيا با نظر بسياري از كارشناسان كه معتقدند تيم ملي بازي ضعيفي انجام داد مخالفي؟ او جواب می‌دهد:« من اطلاعي ندارم كه چه جوي در مورد بازي تيم ملي در ايران وجود دارد ولي معتقدم كه هميشه بازي‌هاي اول در هر تورنمنتي سخت است. ما در زمين حريف بازي مي‌كرديم و شرايط زمين چمن مناسب نبود. از طرفي جو استاديوم هم به سود آنها بود و در فوتبال تيمي برنده مي‌شود كه از كوچكترين فرصت‌ها نهايت استفاده را ببرد و ما اين كار را كرديم.»

 

حسيني در مورد گل سالم ازبكستان كه با اشتباه داور مردود اعلام شد می‌گوید:« خدا را شكر مي‌كنم كه در آن صحنه توپ به من خورد و فكر مي‌كنم كه گل آنها سالم بود. به هر حال ما اين همه بدشانس بوديم و حالا چه ايرادي دارد كه يك بار هم خوش شانس باشيم؟»

 

حسيني هنوز براي فصل آينده با تيمي به توافق نرسيده است. از او در مورد وضعيتش براي فصل آينده سوال مي‌كنيم كه او می‌گوید:«‌ فعلا تصميمي نگرفته‌ام ولي در چند روز آينده پيشنهادها را بررسي خواهم كرد و يك تصميم درست خواهم گرفت.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)