مرجع خبری پرسپولیس : مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با بیان اینکه متاسفانه هیچ گونه نظارتی بر روند جذب بازیکنان صورت نمی گیرد، گفت: باشگاه پرسپولیس به دلیل دولتی بودن باید بیشترین پاسخگویی را داشته باشد ولی باشگاه های دیگر با خیالی آسوده، بدون هیچ گونه نظارتی، نسبت به جذب بازیکن با قراردادهای هنگفت اقدام می کنند.

سردار محمد رویانیان اظهار داشت؛ برخی باشگاه ها که وضع مالی خوبی داشته و به صنایع نفت و دیگر صنایع وابستگی دارند، پیشنهادهای عجیب و غریبی به بازیکنان می دهند که این موضوع باعث شده، شاهد آشفته بازار و روند نامشخص جذب بازیکن باشیم.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس به دلیل دولتی بودن بیشترین آسیب را دیده و ما باید همیشه پاسخگو باشیم که این موضوع در جاهای دیگر به هیچ عنوان رعایت نشده و می بینیم که با ارائه پیشنهادات عجیب و غریب به بازیکنان، باعث افزایش بی رویه دستمزد آنها می شوند و هیچگونه کنترلی هم روی آن صورت نمی گیرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: این شرایط دو اتفاق مهم را در بر دارد؛ یکی اینکه هر ساله شاهد رشد دلال ها و قوی تر شدن آنها هستیم و دیگری اینکه قیمت بازیکنان به شکل بی رویه ای افزایش پیدا می کند. لذا نهادهای ذیربط باید نظارت جدی در این زمینه انجام دهند.

 

برای مثال باید بگویم؛ قرارداد داخلی بازیکنی امضا می شود اما از باشگاه های دیگر با این بازیکن تماس می گیرند و حتی دو برابر قیمت قرارداد را به آنها پیشنهاد می دهند که این موضوع باعث می شود روند جذب بازیکن دچار مشکل شود.

وی در پایان گفت: حتی به بازیکنان پیشنهاد می کنند که جریمه قرارداد داخلی آنها را برای فسخ قرارداد، می پردازند که این کار، عملی غیر حرفه ای و خارج از اصول اخلاقی و ورزشی بوده و یک قرارداد سالم را از مسیر خود خارج می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)