آسمیر آودوکیچ در لیست انتظار مس كرمان
مرجع خبري پرسپوليس : مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: حضورم در جلسه فردا برای مذاکره با استقلال نشانه قول دادن به این تیم نیست.


حسینی درباره اینکه گفته می شود در حال مذاکره با باشگاه استقلال است، گفت: فردا جلسه ای با مسئولان این تیم دارم اما فقط برای مذاکره در این جلسه شرکت می کنم. از همین جا می گویم نه به تیمی قولی داده ام و نه قول می دهم.

 

می گویند حسینی قول می دهد و زیر قولش می زند درحالی که من اگر به تیمی قول بدهم سر قولم می مانم.

 

وی درباره اینکه به خاطر امیر قلعه نویی با استقلال مذاکره می کند یا اینکه فصل قبل نتوانست به این تیم بیاید برای جبران سال گذشته چنین تصمیمی گرفته گفت: همه می دانند قلعه نویی همیشه کارنامه خوبی داشته و بازی کردن در تیم او برای هر بازیکنی خوب است. استقلال هم تیم خوبی است. من باز تاکید می کنم که فردا حضورم در جلسه مذاکره با استقلال به منزله قول دادن نیست.

 

خوروش : تمامی شرایط حسینی و بنگر را می‌پذیریم!


مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد جذب بازیکنان جدید، اظهار داشت: ما منتظر مشخص شدن وضعیت محسن بنگر و سیدجلال حسینی هستیم. اعتقاد داریم آنها زحمات زیادی برای قهرمانی تیم سپاهان کشیده‌اند و وجودشان می‌تواند تاثیر زیادی در قهرمانی ما در آسیا داشته باشد. ما تمام شرایط آنها را قبول می‌کنیم و دیگر تصمیم با خودشان است که در سپاهان بمانند یا بروند.

 

خوروش تاکید کرد: البته تا روز آخر هم نمی‌توانیم برای جذب بازیکنان صبر کنیم و باید منافع باشگاه را در نظر بگیریم. در صورتی که این بازیکنان در اصفهان نمانند، مدافعان استرالیایی و کره‌ای در فهرست بازیکنان مدنظر ما قرار دارند.


فردا مذاکره نهایی باشگاه مس کرمان با رحمتی


سیدرضا هاشمی سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در مورد خبر جذب مهدی رحمتی و آسمیر آودوکیچ دروازه‌بان‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: از بین این دو دروازه‌بان یکی را به طور قطعی جذب خواهیم کرد و تا آخر هفته تکلیف دروازه‌بان اول تیم مس مشخص می‌شود. ارشاد یوسفی از تیم ما جدا شد و آرمان شهداد نژاد دروازه‌بان دوم تیم مس خواهد بود.

 

وی ادامه داد: باشگاه مس فردا با رحمتی مذاکره نهایی را انجام می‌دهد. پس از آن بین رحمتی و آسمیر آودوکیچ یکی انتخاب خواهد شد.

هاشمی در مورد جذب بازیکنان دیگر گفت: به دنبال جذب یک مدافع دیگر از لیگ برتر هم هستیم اما پس از نهایی شدن و امضا قرارداد اسم او را اعلام می‌کنیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)