مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس نگران نباشند چون مدیریت باشگاه برنامه ریزی خاصی دارد و هیچ خللی به باشگاه وارد نخواهد شد.

محمد رویانیان درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت:  پرسپولیس با آمادگی کامل به فعالیت خود برای حضوری قدرتمند در لیگ دوازدهم ادامه خواهد داد از این رو نباید نگران این تیم بود،هواداران نیز بهتر است بدون دغدغه منتظر شروع لیگ دوازدهم باشند تا یک فصل خوب را به همراه بازیکنان، کادر مدیریتی و کادر مربیگری تیم آغاز کنند.

وی افزود: نمی دانم چرا هواداران باشگاه پرسپولیس را نگران جلوه می‌دهید، من به عنوان مدیرعامل پرسپولیس به کلیه هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس اطمینان خاطر می‌دهم که هیچ اتفاق ناخوشایندی قرار نیست رخ بدهد،در ثانی این فضا‌ها روی برخی جوسازی‌ها صورت گرفته در شرایطی که واقعیت به گونه دیگری است.

رویانیان درباره غیبت دنیزلی برای حضور در ایران گفت:  آقای دنیزلی مرخصی خود را تمدید کرده است، ایشان به دلیل برخی مشکلات از من خواست تا زمان ورودش به ایران را تاخیر بیندازد که من هم این پیشنهاد را بپذیرفتم چون مرخصی حق طبیعی این مربی است، دنیزلی مشکلات زیادی را تحمل می‌کند برای همین باید وی را به خوبی درک کنیم. باید بپذیریم که دنیزلی نیاز به زمان دارد تا مشکلات خود را برطرف کند.

 

وی درباره ملاقات دنیزلی با مسئولان باشگاه های دیگر گفت:  دنیزلی تا پایان فصل دوازدهم با ما قرارداد دارد، پس نمی‌تواند بدون هماهنگی با ما به تیم دیگری برود، از طرفی شاید باور نکنید اما دنیزلی در آخرین تماسی که با من داشت گفت می‌خواهم پولی که از پرسپولیس می‌گیرم حلال باشد، فصل پیش نتوانستم آن گونه که مورد دلخواهم بود با پرسپولیس نتیجه بگیرم، به همین دلیل امسال تصمیم دارم با پرسپولیس به قدری خوب کار کنیم که هواداران پرسپولیس خاطرات تلخ فصل گذشته را به دست فراموشی بسپارند.

وی در پایان تاکید کرد: ما از امروز بازیکنان خود را طبق برنامه ریزی قبلی به خدمت می‌گیریم،درباره سرنوشت کادر فنی هم هیچ دغدغه ای وجود ندارد. به هواداران اطمینان می‌دهم هیچ مشکلی برای پرسپولیس روی ندهد. ما در برهه کنونی نیاز به آرامش داریم از این رو از تمامی رسانه‌ها تقاضا دارم به ما کمک کنند تا با آرامش امور مربوط به باشگاه پرسپولیس را ادامه دهیم چون با سر و صدا و جوسازی هیچ اتفاق مثبتی روی نخواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)