مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هنوز وضعیتم برای عقد قرارداد جدید با پرسپولیس مشخص نیست و وضعیتم ۵۰ – ۵۰ است.

غلامرضا رضایی درباره پیروزی تیم ملی برابر ازبکستان اظهار داشت:‌  قبول داریم خیلی خوب بازی نکردیم اما با همین وضعیت در 20 دقیقه اول بسیار خوب بازی را اداره کردیم.

وی افزود: طبیعی بود ازبکستان برای برد در زمین دست به هر کاری بزند و حملات زیادی انجام دهد اما تحمل فشار در بازی‌های سخت نیز یک کارآیی برای گرفتن نتیجه مطلوب است.

رضایی ادامه داد: بازیکنان ما در این دیدار بسیار خسته بودند چون از فشار سخت مسابقات راهی این بازی‌های حساس شده بودند. مطمئن باشید در دیدار برابر قطر بهتر خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: 3 امتیاز حساس، مهم و بسیار حیاتی را در اولین گام خود برای راهیابی به جام جهانی کسب کردیم. مهم این نیست که خوب بودیم یا بد، مهم گرفتن 3 امتیاز بود که به هدف خودمان رسیدیم. در خیلی از بازی‌ها خوب بودیم اما به امتیاز دلخواه نرسیدیم.

مهاجم تیم ملی درباره بازی هفته آینده با قطر گفت: خیال ما راحت است که در خانه به میدان می‌رویم و حمایت هواداران پشت سر تیم ملی است. قطر برای یک امتیاز به ایران می‌آید اما ما انگیزه لازم را برای شکست این تیم داریم.

وی درباره نیمکت نشینی خودش گفت: تلاش می‌کنم نظر کی‌روش را جلب کنم. همیشه به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم و از فردا بهترین تمرینات را در اردوی تیم ملی انجام می‌دهم. اگر یک تا 90 دقیقه بازی به من برسد برایم فرقی ندارد و قطعا بهترین عملکردم را برای تیم ملی به نمایش می‌گذارم. الان مهم تیم ملی است نه یک شخص.

رضایی در پاسخ به این سؤال که رمز موفقیت تیم ملی چیست، عنوان کرد: رمز موفقیت تیم ملی مخصوصا در بازی مقابل ازبکستان یکدلی بود. برای هیچ کس فرقی ندارد که چه کسی بازی می‌کند، روی نیمکت می‌نشند و یا روی سکو، همه تلاش می‌کنند تیم ملی به امتیاز بازی برسد. این رمز موفقیت ما برای رفتن به جام جهانی است که عامل اصلی صعود ما به جام جهانی نیز خواهد بود.

رضایی در پایان در پاسخ سؤالی که گفته بودید پس از حضور در تهران قراردادتان را با پرسپولیس به امضا خواهید رساند  گفت: این حرف را نزدم که وقتی با تیم ملی برگشتم قراردادم را با پرسپولیس امضا می‌کنم چون هنوز تکلیفم با تیم مشخص نیست. وضعیتم با پرسپولیس 50 – 50 است و در حال بررسی پیشنهادها هستم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)