استفاده از 3 سهمیه لیگ برتری

مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که 21 روز از آغاز زمان نقل و انتقالات لیگ برتر می‌گذرد 5 بازیکن جدید با باشگاه پرسپولیس رسما قرارداد امضا کردند و چهار بازیکن نیز قرارداد خود را تمدید کرده اند.

تا به امروز مهرداد پولادی، شهاب گردان، محمد قاضی(سه عضو تیم ملی ایران)، محمدرضا خانزاده از راه آهن و افشین اسماعیل زاده بازیکنانی هستند که با باشگاه پرسپولیس برای حضور در دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر قرارداد امضا کرده و قراردادشان در هیات فوتبال تهران ثبت شده است.

حسین ماهینی که با این تیم به توافق رسیده و در شرف پیوستن و امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس است و محسن بنگر نیز به این باشگاه قول داده پرسپولیسی شود و جلال حسینی نیز مذاکرات خود برای پیوستن به این تیم را انجام می دهد.

 

از میان بازیکنان فصل قبل که قراردادشان تمام شده غلامرضا رضایی، جواد کاظمیان، حمیدرضا علی عسگری و هادی نوروزی بازیکنانی هستند که تا امروز قرارداد خود را تمدید کرده اند و ایمون زاید مهاجم خارجی این تیم نیز با تمدید قرارداد خود موافقت کرده است.

مهدی مهدوی کیا و علی کریمی دو بازیکن قدیمی و محبوب هواداران پرسپولیس نیز هرچند تاکنون به طور رسمی قراردادشان را تمدید نکرده اند اما پس از مذاکراتی که با مسئولان باشگاه داشته اند برای تمدید قرارداد به توافق رسیده اند و فصل بعد هم پیراهن پرسپولیس را برتن خواهند کرد.

 

جدول کلی خرید های پرسپولیس به شرح زیر است:

 

 

* سهمیه لیگ برتری

نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در حالی صورت می گیرد که وضعیت سرمربی این تیم نیز مشخص است و این باشگاه با نظر مصطفی دنیزلی در حال جذب بازیکن است و محمد رویانیان اطمینان خاطر داده که دنیزلی هدایت این تیم را در فصل آینده برعهده خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)