مرجع خبری پرسپولیس : محسن بنگر گفت : براي قهرماني به پرسپوليس آمدم.

 

مدافع جديد تيم فوتبال پرسپوليس كه براي ثبت قرارداد خود با اين تيم در هيات فوتبال حضور يافته بود، در جمع خبرنگاران اظهار كرد: قسمت بود كه امسال پرسپوليسي شوم و اميدوارم كه با اين تيم موفق شوم.

وي در پاسخ به اين سوال كه حق مي‌دهي كه سپاهاني‌ها كمي از دست تو ناراحت باشند، گفت: خير. من بايد از دست سپاهاني‌ها ناراحت باشم. چراكه آنها نه با من تماسي گرفتند و نه مذاكره‌اي كردند و حتي هيچ تلاشي براي باقي ماندن من در اين تيم انجام ندادند. من فقط در روزنامه‌ها خواندم كه رحيمي گفته است كه مي‌خواهيم بنگر را در سپاهان نگه داريم اما با خود من هيچ تماسي نگرفتند.

بنگر در ادامه گفت: آماده‌ايم كه يك تجربه جديد را با هم در پرسپوليس داشته باشيم كه اميدواريم اين تجربه با قهرماني همراه باشد، چراكه ما به قهرماني عادت كرده‌ايم. انشاءالله با كمك ساير بازيكنان و هواداران و بزرگان پرسپوليس، مي‌توانيم امسال به قهرماني دست پيدا كنيم.

وي در ادامه گفت: خوشحال هستم که به تیم بزرگ پرسپولیس آمدم. رویانیان فرد بزرگی در این مملکت است و به خاطر پیگیری‌های او به این تیم پیوستم.

 

بنگر ادامه داد: همه سعی خواهیم کرد تا پرسپولیس در فصل جاری به یک قهرمانی برسد کار سختی داریم اما ما هم آمدیم که کمک کنیم.

 

وی درباره مبلغ قرار دادش با پرسپولیس گفت: من سقف قرارداد را رعایت کردم چون اگر رعایت نکنیم محروم می‌شویم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)