مرجع خبری پرسپولیس : علي كريمي كه سال گذشته در همين روزها و شايد كمي هم زودتر، در نخستين روزهاي فصل نقل و انتقالات به عنوان نخستين خريد پرسپوليس با اين تيم قرارداد امضا كرد روز سه‌شنبه گذشته هم براي تمديد آن به ساختمان باشگاه رفت اما اين‌بار اگر توافقي هم صورت گرفت روي كاغذ نيامد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، البته آنچه مشخص است بحث او با تيم محبوبش به هيچ وجه مادي نيست كه اگر اينگونه بود او  به پيشنهادهاي مالي بهترش پاسخ مثبت مي‌داد.

كريمي در فصل گذشته تا نزديك به سه برابر پيشنهاد پرسپوليس، پيشنهاد داشت. بحث بعدي او دنيزلي هم نيست چون آن سوء‌تفاهمات و مسائل مطرح شده قبل از يكي دو بازي آخر ليگ برطرف شده بود. حتي او با مصطفي دنيزلي هم مشكلي ندارد چرا كه در امارات و جده صحبت‌هاي بسيار خوبي با هم داشتند. پس سوالي كه مطرح مي‌شود اين است كه چرا قراردادش را تمديد نكرد؟

شرط رویانیان برای وارد نشدن کریمی در مسائل فنی تیم هم مورد قبول جادوگر قرار گرفته و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

اما علي كريمي فصل سختي را پشت سر گذاشت. او كاپيتان تيمي بود كه به باخت‌هاي پر تعداد عادت كرده بود و با وجود همه تلاش‌ها او و چند بازيكن ديگر نتوانستند مانع از كسب نتايج ضعيف در ليگ شوند. كالبدشكافي اين مهم در حوصله اين مطلب نمي‌گنجد چون دلايل نتايج ضعيف پرسپوليس به موارد زيادي معطوف مي‌شود. او مي‌داند كه اگر امسال هم پرسپوليس خوب بسته نشود باز هم او در تيررس پاسخگويي به سوالات خبرنگاران، بعد از بازي‌ها قرار خواهد گرفت.

او انتظار دارد كه پرسپوليس، قدرتمند و در شان نام اين تيم بسته شود. البته تا امروز خريدهاي رويانيان در قلب دفاع تا حدود زيادي خيال هوادارانش را راحت كرده كه ديگر به راحتي گل نخورند اما اين تيم هنوز يك هافبك تدافعي را جذب نكرده و ذاكره با پژمان نوري و خلعتبري همچنان ادامه دارد در حالي‌كه تنها يك گزينه ليگ برتري براي‌شان باقي مانده است. تجربه نشان داده كه به‌كار بردن كلماتي مثل تيم كهكشاني، همانطور كه مهدوي‌كيا گفته و ديروز هم رويانيان به آن اشاره داشته خيلي صحيح نيست چون سطح توقع هواداران را بالا مي‌برد.

اگر دليل اينكه كريمي در روز سه‌شنبه گذشته قراردادش را تمديد نكرده همين مساله بسته شدن تيم باشد بايد مدعي شد كه جادوگر دیگر مشکلی برای امضای قرارداد مجدد ندارد.

به هر حال بايد منتظر ماند و ديد ظرف روزهاي آينده چه بازيكني سهميه هفتم ليگ برتري پرسپوليس خواهد بود. آيا پست هافبك دفاعي پر مي‌شود يا دوباره سراغ بازيكنان فصل گذشته مي‌روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)