مرجع خبری پرسپولیس : مذاكرات باشگاه پرسپوليس با اميرحسين فشنگچي هنوز نتيجه نداده تا مسوولان پرسپوليس به دنبال يك گوش چپ براي فصل آينده باشند و مهرزاد معدنچي و ميلاد زنيدپور جدي‌ترين گزينه‌هاي اين تيم هستند.

پرسپولیس تنها یک سهمیه لیگ برتری دارد و در صورتی که بتواند خط هافبک خود را بدون استفاده از سهمیه لیگ برتری تکمیل کند از این سهمیه برای هافبک چپ استفاده خواهد کرد.

زنيدپور در حالي يكي از گزينه‌هاي پرسپوليس است كه سال گذشته عملكرد درخشاني در داماش گيلان نداشت و درخشش او تنها روي چند گل بود كه با شوت‌هاي از راه دور به ثمر رسيد.

اگر زنيدپور به پرسپوليس بيايد سهميه ليگ برتري اين تيم تكميل خواهد شد ولي اگر معدنچي به پرسپوليس بيايد، اين تيم مي‌تواند يك بازيكن ليگ برتري ديگر به خدمت بگيرد.

 

 

پرسپولیسی ها با توجه به روابط خوب رویانیان و عابدینی مشکل خاصی برای جذب زنیدپور ندارند و همه چیز بستگی به تصمیم مدیریت این باشگاه و مصطفی دنیزلی دارد. خود این بازیکن هم از انتخاب های سال های گذشته خود پشیمان است و تصمیم به آمدن به تیم های پایتخت گرفته.

 

معدنچي يكي از بازيكنان مورد علاقه دنيزلي بود كه البته چند سالي است از دوران اوج فاصله گرفته، در ضمن او مدتي قبل پاي خود را تحت عمل جراحي قرار داد و شايد جذب اين بازيكن يك ريسك بزرگ براي پرسپوليس باشد.

با اين حال معدنچي در دو سه روز گذشته در تست‌هاي پزشكي  شركت كرده و قرار است امروز يا فردا جواب اين تست‌ها آماده شود تا مسوولان پرسپوليس در مورد جذب اين بازيكن تصميم نهايي را بگيرند.

پرسپوليس جدا از معدنچي و زنيدپور، يك بازيكن چپ پاي ديگر را هم مد نظر دارد و او كسي نيست جز پژمان نوري. اين بازيكن در حال حاضر منتظر مشخص شدن تكليف ملوان است ولي پرسپوليسي‌ها براي برطرف كردن نقاط ضعف خود در هافبك دفاعي، به شدت دنبال جذب پژمان هستند.

او براي حضور در پرسپوليس مخالفتی نشان نداده و آمدنش به پرسپولیس ارتباط مستقیمی با حل مشکلات مالی ملوان و خرید این باشگاه توسط هدایتی دارد. علي كريمي هم در اردوي تيم ملي با پژمان حرف زده. اگر نوري به پرسپوليس نيايد اين باشگاه براي جذب هافبك دفاعي روي گزينه هاي خارجي تمركز خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)