مرجع خبری پرسپولیس : اصغر مديرروستا معتقد است تنها بنا به درخواست كميته رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي در فوتبال فيلم عملكرد ميثم بائو در بازي‌هاي تيم شهرداري تبريز را به فدراسيون داده است.

سرمربي پيشين تيم فوتبال شهرداري تبريز كه پيش از اين مدعي بود ميثم بائو در ديدار تيمش مقابل تراكتورسازي تبريز از رقابت‌هاي فصل گذشته ليگ برتر كم‌كاري داشته و اين موضوع در سرنوشت او براي فصل آينده بي‌تاثير نبوده اكنون فيلم عملكرد اين بازيكن در مسابقه فوق را به فدراسيون فوتبال داده است.

مديرروستا  در اين باره توضيح داد: من به صورت خودجوش اين كار را نكردم و فقط كميته رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي در فوتبال از من فيلم بعضي از مسابقه‌هاي شهرداري تبريز كه در آن‌ها ميثم بائو حضور داشته را خواست و من هم اجابت كردم. من هم اين تصاوير را نداشتم و از طريق تبريزي‌هال توانستم آن‌ها را پيدا كنم.

مديرروستا با تكذيب شايعه شكايتش از بعضي بازيكنان شهرداري تبريز درباره نتيجه دعاوي با ميثم بائو تصريح كرد: اين ميثم بائو بود كه از من شكايت كرد و ما هم توضيحات لازم را ارائه كرديم. اين بحثي است كه بنده آن را به راي كميته انضباطي فدراسيون و قضاوت فوتبالي‌ها و باشگاه‌ها واگذار كردم. حال منتظرم ببينم نتيجه چه مي‌شود.

گفتنی است برخی افراد این شائبه را مطرح کرده اند که بائو قبل از بازی با تیم تراکتورسازی عمدا کارت زرد گرفته تا در بازی برابر تراکتورسازی و تیم امیرقلعه نویی محروم شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)