مرجع خبری پرسپولیس : در روز شنبه بیستم و خرداد ماه بازار نقل و انتقالات جابجایی بازیکن بزرگی را به خود ندید و تنها چند بازیکن به عضویت تیم های شهرستانی در آمدند و سرمربی جدید تراکتورسازی هم مشخص شد.

 

پس از آنکه انتخاب سرمربی فصل گذشته استقلال به عنوان مربی این فصل تیم تراکتورسازی با اعتراض شدید هواداران این تیم مواجه شد ، مسئولان این باشگاه با تونی اولی ویه را به توافق رسیدند.

 

با گذشت 23 روز از آغاز فصل نقل و انتقالات لیگ برتر تكلیف سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز مشخص شد و هدایت این تیم در فصل بعدی رقابت ها به آنتونیو خوزه كونسیسائو (اولی ویه را) از پرتغال سپرده شد.

اولی ویه را پرتغالی برای یك فصل به عنوان سرمربی بر روی نیمكت تیم تراكتورسازی می نشیند و این تیم را هدایت می كند. تا ساعاتی دیگر قرارداد این مربی امضا خواهد شد. این مربی پرتغالی سابقه سرمربیگری در تیم های بنفیكا، سویا، بوردو، الاهلی مصر، الاتحاد و الاتفاق عربستان، شن یانگ چین و الشارجه امارات را در كارنامه ورزشی خود دارد.

 

این تیم تاكنون با مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی و فلاویو لوپز تمدید قرارداد كرده و چهار بازیكن جدید به نام های ژائو ویلا، آنسلمو گونزالس، محمد ایران پوریان و محمد نصرتی را به خدمت گرفته است.

 

* محمد نصرتی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس جمعه شب با قراردادی یک ساله به تیم فوتبال تراکتورسازی پیوست.

 

* علیرضا محمد مدافع مازاد تیم فوتبال پرسپولیس مورد عمل جراحی از ناحیه دست قرار گرفت و تا 48 ساعت آینده وضعیت تسویه حساب او با باشگاه پرسپولیس مشخص خواهد شد.

 

* مذاکرات کریم انصاری فرد برای پیوستن به باشگاه های پرسپولیس و استقلال در روز شنبه نیز به نتیجه خاصی نرسید. باشگاه پرسپولیس پیشنهاد خود به این بازیکن را ارائه کرده و مسئولان استقلال نیز با او جلسه ای داشته اند و منتظر پاسخ این بازیکن هستند.

 

* کاوه رضایی بازیکن تیم امید ایران که فصل گذشته در فولاد خوزستان توپ می‌زد به سایپا پیوست. این باشگاه همچنین احمدزاده از تیم پارسه را به خدمت گرفت. احمدزاده نیز سابقه بازی در تیم امید ایران را دارد. باشگاه سایپا در حال مذاکره با رحمان احمدی، مهدی کریمیان و فرزاد حاتمی است.

 

* ابوذر رحیمی که پیش از این با این باشگاه به توافق رسیده بود با عقد قرارداد یک ساله به جمع بازیکنان نفت ‌آبادان اضافه شد. همچنین امروز عباس مرداسی قرارداد خود را با نفت آبادان تمدید کرد.

 

* مسعود همامی  دروازه‌بان فصل گذشته تیم شهرداری تبریز با عقد قراردادی یکساله به باشگاه ذوب آهن پیوست. گفته می‌شود مسئولان باشگاه ذوب آهن همچنین در حال مذاکره با رحمان احمدی دروازه‌بان فصل گذشته سپاهان نیز هستند تا رضایت او را برای حضور در این تیم جلب کنند.

 

* مشاور حسین هدایتی امروز نشستی با بازیکنان، مربیان و رئیس تربیت بدنی نیروی دریایی برگزار کرد. در این جلسه عنوان شد در صورت خرید امتیاز باشگاه ملوان از سوی حسین هدایتی؛ مازیار زارع، پژمان نوری، جواد شیرزاد، مهرداد اولادی و حسین بادامکی به ملوان خواهند آمد.

 

* تیم فوتبال پیکان با دو بازیکن جدید قرارداد امضا کرد.شب گذشته این تیم با جلال کاملی مفرد بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان قرارداد امضا کرد. این باشگاه همچنین رضا طاهری از تیم پاس همدان را به خدمت گرفته است.

 

* اسامی بازیکنان تیم فوتبال پیکان برای فصل آینده اعلام شد. بازیکنان فصل گذشته: محمدرضا طهماسبی – حمیدرضا دیوسالار – مسعود خان علی زاد – وحید حیدریه – علی سالارخانی – سجاد فیض الهی – روح الله سلطانی – امیر میربزرگی – سید احمد مهدی زاده . بازیکنان جدید: مدافع: محمد گرجی (سایپا شمال) – مسعود میکائیلی (پاس همدان) صادق جشنی و حسین شهبازی (ایران جوان بوشهر) –  مصطفی عامری (شهرداری اراک) – دروازه بان: فاویو کاروالیو (ایران جوان بوشهر) – رضا یادگاری (نیروی زمینی) . ضمنا سید علی میرشفیعیان (مدافع) رضا طاهریان (مهاجم) از فردا به تمرینات تیم اضافه خواهند شد و بابا محمدی (پیکان)، شهاب کرمی (شهرداری یاسوج) و بهرام دباغ (تراکتورسازی) که در حال حاضر در اردوی تیم ملی زیر 22 سال ایران در کشور ایتالیا حضور دارند پس از پایان اردوی تیم ملی به جمع بازیکنان حاضر در تمرینات اضافه خواهند شد.

 

* اعضای کادرفنی استقلال قرارداد خود را با این باشگاه امضا کردند. مربیان استقلال شامل ستار همدانی، کریم بوستانی، حمید بابازاده و ایمان عالمی امروز قرارداد خود را با این باشگاه امضا کردند. پیش از این امیر قلعه نویی و مجید صالح قراردادهای خود را امضا کرده بودند.

 

* پیام صادقیان امروز قراردادش را با باشگاه ذوب آهن برای یک فصل دیگر تمدید کرد. ذوب آهن در حال حاضر بدون دروازه بان است. محمد باقر صادقی دروازه بان دوم فصل گذشته این تیم به سپاهان رفته است و شهاب گردان هم به پرسپولیس پیوسته است.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)