مرجع خبری پرسپولیس : مربی فصل گذشته پرسپولیس معتقد است یکی از مشکلات این تیم در فصل قبل میانگین سنی بالای بازیکنان بود.

محسن عاشوری  گفت: زمانی که دنیزلی به ایران آمد از طریق مترجم خود به من زنگ زد و گفت دوست ندارد دستیارانش همیشه مصاحبه کنند. من هم به درخواست ایشان جامه عمل پوشاندم و فقط به فکر کارم بود. البته حرف‌هایم را به دنیزلی می‌گفتم.

وی افزود: حتی زمان استیلی نیز این اتفاق افتاد و بعد از چند مصاحبه که انجام دادم و دیدم شرایط کمی متفاوت است و افرادی با خواسته خود مصاحبه‌ها را پیاده می‌کنند با استیلی حرف زدم و به او گفتم دیگر زیاد مصاحبه نمی‌کنم و اگر مشکلی باشد با شما در میان می‌گذارم. به نظر من این تصمیم دنیزلی کاملا حرفه‌ای بود و باید نفر اول فنی همیشه پاسخگوی باشگاه، مردم و هواداران باشد.

مربی فصل گذشته پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که به نظر شما چرا این تیم در فصل گذشته نتیجه نگرفت گفت: مسائل زیادی دخیل بود، شاید بخشی از آن مشکلات مسائل حاشیه‌ای بود اما یکی از مشکلات ما میانگین سنی بالای تیم بود. نفرات کلیدی ما در برخی از پست‌ها میانگین سنی خوبی نداشتند و این موضوع پرسپولیس را اذیت کرد.

عاشوری در پاسخ به این سؤال که آیا با آمدن دنیزلی این مشکل حل شد یا خیر یادآور شد: خیر، این مشکل فقط مربوط به زمان استیلی نبود و به خاطر بازیکنانی که در اختیار داشتیم،‌ بود. دنیزلی هرچه در توان داشت پیاده کرد و تا حدودی برخی مشکلات از بین رفت اما کافی نبود و در نهایت در لیگ قهرمانان آسیا به الاتحادی برخورد کردیم که بسیار قوی و حرفه‌ای بود و با آن شرایط بازی را واگذار کردیم.

دستیار دنیزلی در مورد انتقاد پیشکسوتان پرسپولیس از این مربی بابت استفاده از دستیاران ضعیف در کنار خودش تصریح کرد: اطراف دنیزلی فقط من بودم اما نمی‌توانم بگویم عملکردم خوب بوده یا بد. شما باید از استیلی، مدیرروستا در تیم پاس و دنیزلی جوابتان را بگیرید و در نهایت باشگاه نیز می‌تواند پاسخ شما و منتقدان را بدهد. در کنار این موضوع از بازیکنان و مدیریت باشگاه نیز می‌توانید نظرات را جویا شوید. من هرچه در توان داشتم با درخواست کادر فنی پیاده کردم.

عاشوری در مورد تمدید قراردادش با این تیم بگفت: تاکنون هیچ صحبتی با من نشده است. من هیچ شرطی برای تمدید قراردادم ندارم ولی اگر بخواهم با پرسپولیس همکاری کنم نیاز به قرارداد دارم. دوست دارم یک سال در خدمت این تیم باشم و چون شرایط بد با پرسپولیس را تجربه کردم حالا می‌خواهم شرایط آرام با این تیم را تجربه کنم. از شروع تمرینات پرسپولیس و وضعیت دنیزلی هم خبر خاصی ندارم.

وی در مورد بازیکنان فصل جدید پرسپولیس گفت: در خط دروازه و دفاع بازیکنان خوبی جذب شده در خط حمله نیز شرایط بد نیست اما پرسپولیس در میانه زمین به دو بازیکن دیگر نیاز دارد.

عاشوری در مورد اختلاف نظر برخی بازیکنان در میانه فصل گذشته تأکید کرد: بعید می‌دانم اختلاف نظری در بین بوده باشد چرا که من چیزی نشنیدم. شاید اگر هم اتفاقی افتاده در زمانی بوده که ما حضور نداشتیم ولی من چیزی ندیدم. از طرفی دیگر ما لیست سیاهی در پرسپولیس نداشتیم که برخی اوقات آن را اعلام می‌کردند. فقط دنیزلی بعد از هر بازی لیست 18 نفره بازیکنان را به من می‌داد و آن را در محل تمرین می‌زدم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)