مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان اسبق تیم ملی شانس پیروزی تیم كشورمان را در دیدار با قطر بیشتر از حریف دانست.

محمدپنجعلی گفت: با توجه به شرایطی كه تیم ملی قطر دارد، این بازی برای آنها بسیار مهم خواهد بود و اصلا نباید این تیم را دست كم گرفت.

وی ادامه داد: قطر برای سه امتیاز پا به این میدان می گذارد و اگر این بازی را مقابل ما واگذار كند، دیگر شانس زیادی برای صعود به جام جهانی ندارد.

سرگروه اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ما باید در این دیدار بسیار با حوصله باشد. زیرا در غیر این صورت دچار مشكل خواهیم شد.  شانس برد تیم ایران بسیار بیشتر از حریف است، اما به شرط آنكه هماهنگ تر از بازی با ازبكستان در میدان حاضر شویم.

وی اظهار داشت: از اینكه توانستیم در دیدار مقابل ازبكستان با وجود اینكه بسیار بد كار كردیم سه امتیاز رابدست آوریم بسیار خوشحالم واطمینان دارم با پیروزی مقابل قطركار ما بسیار آسان خواهد شد. برتری تیم ما در دیدار مقابل قطر حضور بازیكنان تاثیر گذار است كه تیم قطر از این مساله محروم خواهد بود.

وی تاكید كرد: تیم ایران بر روی نیمكت هم بازیكنان بسیار خوبی در اختیار دارد كه امیدوارم در این دیدار هماهنگ تر ظاهر شوند.

پرسپولیس بازیكنان بسیار خوبی را جذب كرده است

عضو سابق هیئت مدیره تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه پرسپولیس موفق شد بازیكنان خوبی را جذب كند كه می توانند خاطرات بد فصل گذشته را از ذهن هواداران پاك كنند.

پنجعلی خاطرنشان كرد: این تیم با نظر دنیزلی بسته شده و امیدوارم بتواند با نفرات مد نظر خود نتایج قابل قبولی را كسب كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)