مرجع خبری پرسپولیس : هافبک میانی تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پس از مذاکره ای که با مسئولان باشگاه داشته است، برای حضور در دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر با رویانیان به توافق نرسید.

 

به گزارش مهر ، علي كريمي در پايان ديدار تيم ملي فوتبال ايران برابر قطر درباره حضورش در پرسپوليس اظهار كرد: صحبت‌هايي با رويانيان انجام دادم اما او مرا نخواست و حضورم در پرسپوليس منتفي شده است.

 

علي كريمي در پايان ديدار تيم ملي فوتبال ايران برابر قطر درباره حضورش در پرسپوليس اظهار كرد: در جلسه ای که با آقای رویانیان داشتیم شرایطم را اعلام کردم و حرف های ایشان را هم شنیدم اما در پایان برای ادامه همکاری با تیم فوتبال پرسپولیس به توافق نرسیدم.

کریمی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس اختیار دارد که بازیکنانش را برای فصل آینده انتخاب کند و آنهایی را که نیاز دارد نگه دارد. اما من پس از صحبت هایی که با مسئولان این باشگاه داشتم برای ادامه همکاری به توافق نرسیدم اما امیدوارم در آینده هر اتفاقی افتاد شهامت داشته باشند و واقعیت را بگویند.

 

وی درپاسخ به این سوال كه گفته می شود شما برای تمدید قرارداد خودخواستار ماندن مازیار زارع در پرسپولیس شده اید، گفت: اصلا این شرط را مطرح نكردم وازمسوولان روزنامه ها و خبرگزاری ها می خواهم تا وقتی خبرنگاران خبری را ارائه می كنند برای انتشار آن دقت بیشتری داشته باشند. من تنها ماندن زارع را پیشنهاد دادم و هیچ شرطی برای مسوولان نگذاشتم.

 

كریمی ادامه داد: پرسپولیس بازیكنان خوبی جذب كرده اما در برخی پست ها دچار مشكل است و من از روی دلسوزی با مسوولان باشگاه صحبت كردم و امیدوارم شجاعت در آنها وجود داشته و اگر مشكلی پیش آمد آن را قبول كنند.

وی اظهارداشت: اگر سقف قراداد می گذارند بهتر است آن را رعایت كنند.ما بازیكنان ملی بی تیم هستیم اما برخی نفرات با زد و بند به تیم های مطرح می روند. امیدوارم رویانیان موفق باشد اما وی مرا نخواست.

 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که پیشنهادی میلیاردی از یکی از تیم های لیگ برتری دارد تاکید کرد: پرسپولیس مرا نخواست و امیدوارم مسئولان این تیم شهامت این را داشته باشند که در آینده با صداقت در این مورد صحبت کنند.

كريمي ادامه داد: اميدوارم كه پرسپوليس در فصل آينده موفق شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)