مرجع خبری پرسپولیس : هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته پس از بازی تیم ملی کشورمان برابر قطر از جدایی از جمع سرخپوشان در فصل آینده خبر داد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، علی کریمی که در جریان بازی تیم ملی با قطر که به تساوی دو تیم منجر شد عصبی به نظر می رسید مصاحبه تندی درباره مسئولان باشگاه انجام داد و تاکید کرد حضورش برای فصل آینده در این تیم منتفی است.

 

کریمی در این گفتگو تاکید کرد من شرایط خودم را به باشگاه گفتم و آقای رویانیان با آن موافقت نکرد بنابراین حضورم در این تیم منتفی است. وی که نسبت به وضعیت نقل و انتقالات بازیکنان پرسپولیس ناراضی به نظر می رسید در ادامه گفت من فقط توصیه هایی به مدیریت باشگاه داشتم که متاسفانه به آنها توجهی نکردند، تصمیم با خود آقای رویانیان است اصلا می توانند بروند از اروپا بازیکن بیاورند اما امیدوارم شهامت داشته باشند و بعدها اشتباهات خود را بپذیرند.

 

پس از آن صبح روز چهارشنبه محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به این مساله سیاست سکوت را در پیش گرفت و تاکید کرد جوابی به صحبت های کریمی نمی دهد.

 

ساعاتی بعد در عصر چهارشنبه غریب سخنگوی باشگاه پرسپولیس با تاکید جدی بر اینکه کریمی باید در پرسپولیس بماند گفت: سردار رویانیان علاقه بسیاری به او دارد و جدایی او از پرسپولیس قابل تصور نیست. علی کریمی فرزند پرسپولیس و پرسپولیس خانه او است.

 

مسئولان پرسپولیس که برای حضور قدرتمند پرسپولیس در فصل دوازدهم لیگ برتر عزم خود را جزم کرده اند حاضر نیستند خللی در روند حرکتی آنان ایجاد شود به همین علت تمام صحبت های کریمی را تکذیب کردند و خبر از ماندن او در پرسپولیس دادند.

 

باشگاه پرسپولیس با واسطه هایی علی کریمی را مجددا دعوت به مذاکره کرده و دو طرف از مواضع قبلی خود عقب نشینی کرده اند و احتمال تمدید قرارداد کریمی افزایش پیدا کرده است.

 

به نظر می رسد با موافقت کریمی با پیشنهاد جدید باشگاه پرسپولیس این بازیکن ظرف روزهای آینده قرارداد خود با پرسپولیس را به ثبت برساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)