مرجع خبری پرسپولیس : خبر اعلام جدایی جادوگر از پرسپولیس برای دومین بار در کمتر از یک ماه و نیم اخیر شوک بزرگی به هواداران پرسپولیس وارد کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، بار قبل پس از شکست دردناک برابر الهلال عربستان در ورزشگاه آزادی بود که کریمی کاپیتان سرخ ها اعلام کرد این چند بازی را هم تحمل کنید تا از پرسپولیس بروم.

 

اما این بار علت قرار گرفتن برابر میکروفن ها نه بازی پرسپولیس بلکه توقف تیم ملی مقابل قطر در برابر دیدگان یکصد هزار تماشاگر ایرانی بود.

 

کریمی از مذاکرات بی نتیجه هفته گذشته خود با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد صحبت کرد  و اینکه شرایط وی برای ماندن در پرسپولیس توسط محمد رویانیان پذیرفته نشده است.

 

علی کریمی دقايقي بعد از پايان بازي ایران و قطر گفته بود «ماندنم در پرسپوليس منتفي است» اما او ساعتي بعد  كمي عقب‌نشيني كرد و گفت: «قرار است یک جلسه دیگر میان من و رویانیان تشکیل شود و ماندن و رفتنم به آن جلسه بستگی دارد.»

 

اما شرایط کریمی چه بود که با موافقت رویانیان همراه نشد؟

 

کریمی با پرسپولیس مشکل مالی ندارد چراکه اولا خود او همواره قراردادهای معقول و به دور از ارقام میلیاردی با پرسپولیس بسته و ثانیا اگر هم درخواست مالی از پرسپولیس داشت رویانیان با پرداخت رقم درخواست شده بهترین بازیکن پرسپولیس مشکلی نداشت.

 

برخی ادعا می کنند خواسته کریمی ماندن مازیار زارع و برخی بازیکنان نزدیک به او در پرسپولیس بوده و برخی دیگر می گویند کریمی تاکید کرده یکی از بازیکنان جوان خط میانی تیم باید جدا شود. وقتی کریمی با این سوال مواجه شد به شدت برآشفته شد و کسانی که این مسائل را مطرح می کنند نویسندگان جوگیر روزنامه ها خطاب کرد. وی تاکید کرد تنها پیشنهادات خود را مطرح کرده و شرط او بودن هیچ بازیکنی نبوده است.

 

اما مشکل کریمی برای توافق با رویانیان هیچ کدام از این موارد نبوده. در واقع کریمی بیش از آنکه برای خود شرط و شروطی داشته باشد برای پرسپولیس شرط داشته و نگران موفقیت این تیم بوده است. کریمی یک فصل تمام را فرمانده یک پرسپولیس شکست خورده بود و نمی خواهد بار دیگر این خاطره تلخ با او برای پرسپولیس تکرار شود.

 

این بازیکن در اردوی تیم ملی در گفتگوی خصوصی با رویانیان تاکید کرده بود “امیدوارم تیم را طوری ببندید که اگر من روی نیمکت نشستم نتوانم اعتراضی بکنم” و در جلسه با رویانیان نیز از نحوه بسته شدن تیم گلایه کرده است. اینکه چرا در برخی پست ها بازیکن جذب نشده است و از برخی گزینه های موجود چشم پوشی شده است.

 

اختلاف این دو همین جا کلید می خورد و رویانیان که تمام تلاش خود برای هرچه قوی تر بسته شدن پرسپولیس انجام داده با کریمی مخالفت می کند و ادعا می کند تا به اینجا بهترین مهره های ملی را گرفته ایم و هنوز سی – چهل درصد کار تمام نشده است و قرار است با چند بازیکن خارجی و ایرانی از خارج برگشته کمبودهای موجود را برطرف کنیم.

 

در واقع مشکل کریمی و رویانیان یک سوء تفاهم و یا به بیان بهتر یک تفاوت دیدگاه است که بین مدیرعامل و کاپیتان پرسپولیس وجود دارد  که به شکل بغرنجی درآمده است و با تدبیر این دو دلسوز پرسپولیس ظرف روزهای آینده حتما برطرف خواهد شد.

 

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)