مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: طبق برنامه‌ای که دنیزلی به باشگاه داده است از فردا صبح تمرینات پرسپولیس آغاز می‌شود.

 

جمشید زارع در خصوص شروع تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: باتوجه به برنامه‌‌ای که مصطفی دنیزلی به ما داده است از فردا ساعت 9:30 صبح با حضور هواداران و اصاحب رسانه استارت خود را برای فصل جدید می‌زنیم.

 

 

وی افزود: با توجه به درخواست دنیزلی در ورزشگاه درفشی فر تغییراتی مانند ترمیم سالن بدن سازی، استخر و محیط ورزشی  مجموعه را داده‌ایم و می‌توانیم با قدرت بگویم در یکی از بهترین کمپ‌های تهران تمرینات قرمز پوشان را آغاز می‌کنیم.

 

زارع در پاسخ به سؤالی که آیا دنیزلی به عنوان سرمربی کار خود را با پرسپولیس دنبال خواهد کرد یا خیر گفت: استارت فردای ما با محسن عاشوری است اما آیا دنیزلی به ما اضافه خواهد شد یا که خیر، باید از رویانیان بپرسیم. دنیزلی با ما یک سال دیگر قرار داد دارد و تکلیف او دست مدیر عامل باشگاه است.

 

قائم مقام پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که در فصل جاری بتوانیم نظر مردم را با موفقیت‌ها در دو جام به دست آوریم و انشاالله خاطرات تلخ فصل گذشته را جبران کنیم. من خودم هم شخصا فردا در تمرین پرسپولیس حضور پیدا خواهم کرد و از طرف باشگاه میزبان بازیکنان تیم خواهم بود تا همه با هم یکدل شویم که پرسپولیس به نتایج دلخواه برسد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)