صحبت هایی که استقلالی ها مطرح می کنند در شأن مدیران نیست

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه دنبال بستن تیم خوب است نه جمع کردن ستاره ها گفت: در صورت تمایل می توانستم رحمتی را بگیرم اما خواستم استقلال تضعیف نشود.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، محمد رویانیان در گفتگوی زنده با شبکه جام جم افزود: من به دنبال جذب ستاره ها نبودم بلکه به دنبال رفع نقاط ضعف پرسپولیس بودم.

 

وی ادامه داد: سال گذشته پرسپولیس 58 گل دریافت کرده بود و آمار خیلی بدی به جا گذاشته بود بر همین اساس ما احساس نیاز کردیم در این ناحیه نیاز به جذب بازیکن داریم و من در این پست ها بهترین ها را آوردم این حق ماست چون پرسپولیس بهترین تیم آسیا است.

 

وی تاکید کرد: در صورتی که تیم ها ستاره جذب کنند یک تیم ممکن است یک سال نتیجه بگیرد و سال دیگر نگیرد ، من ستاره ها را به تیم نیاوردم بلکه در هر پست بهترین ها را جذب کردم. اگر زنده باشم و 3 سال در پرسپولیس بمانم سال اول باشگاه را می سازم ، سال دوم باشگاه را توسعه می دهم و سال سوم باشگاه را جهانی می کنم. مگر ایران ما چه چیزی کم دارد؟

 

رویانیان در ادامه  افزود: باشگاه بارسلونا در سال 460 میلیون یورو درآمد کسب می کند و باشگاه ما هم باید درآمدزا شود. مدیرانی بزرگ هستند که تیم های پایه خود را درست کرده باشند و تجارت را بفهمند ،  باشگاه باید اقتصادزا شود.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چطور ناگهان پولدار شده و باعث ناراحتی آقای فتح الله زاده شده به گزارش مرجع خبری گفت: شایعه است. آقای فتح الله زاده عزیز ماست اما سال گذشته که با پول های کلان بازیکنان را از دهان پرسپولیس بیرون  می کشیدند چرا این صحبت ها مطرح نمی شد؟ اما من به این صحبت ها توجهی نمی کنم و کُری نمی خوانم و این حرف ها را حرف های بیخودی می دانم. متاسفم که آمده اند و راجعه به پول و ماشین صحبت کرده اند. من وقتی شنیدم خیلی متاسف شدم. برخی افراد با این حرف ها سطح مدیریت فوتبال را پایین آورده اند. این حرف ها خیلی حرف های پیش پا افتاده و کوچکی هست و یک مدیر باید خیلی بزرگ تر از این ها فکر کند ، البته هرچقدر می خواهند از این حرف ها بزنند مهم نیست.

 

رویانیان تاکید کرد: برخلاف مدیرانی که مدتی است ما را می کوبند شیوه من این نیست. همیشه از مدیرانی که از من جلوتر هستند یاد می گیرم. بنده در فوتبال ایران آقای ساکت را نمی شناسم و ندیده ام اما الگوی من است ، من مدیران بزرگ را دوست دارم ، مدیرانی که بزرگ فکر می کنند ، دیگران را نمی کوبند تا خودشان بالا بروند.

 

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص وضعیت علی کریمی برای تمدید قرارداد توضیح داد: این بازیکن به مرخصی رفته و زمانی که بازگشت با او برای تمدید قرارداد صحبت می کنیم.

 

وی در پایان درباره شایعه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای جذب جباری و رحمتی از استقلال گفت: من با رحمتی قبلا مذاکره کردم  و می توانستم خیلی ها را بیاورم اما استقلال هم نباید تضعیف شود چون هر دو تیم باید بزرگ باشند. برخلاف آقایانی که من را می کوبند من نمی خواهم کسی تضعیف شود و مراعات کردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)