مرجع خبری پرسپولیس: قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: قصد داریم در فصل آینده انتظارات میلیون‌ها هوادار تیم را برآورده کنیم.

جمشید زارع در حاشیه تمرین صبح امروز پرسپولیس گفت: متاسفانه سال گذشته فصل خوبی را پشت سر نگذاشتیم و برای همه ما این فصل بسیار تلخ بود اما خوشحالیم که در فصل جاری با تدبیر ستودنی سردار رویانیان در امر یارگیری به موقع وارد عمل شدیم و در خطوطی که مشکلاتی داشتیم بازیکن جذب کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان بزرگی گرفته‌ایم و به دنبال این هستیم که در فصل آینده انتظارات به حق میلیون‌ها هوادار را برآورده کنیم چون آنها سال سختی را پشت سر گذاشتند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: امروز استارت خود را برای فصل جدید می‌زنیم و تمرینات خود را زیر نظر عاشوری و و طبق برنامه‌های دنیزلی برای موفقیت در دو جام پیش رو می‌بریم. زمانی که دنیزلی از مرخصی بیاید طبق دستور ایشان کار خواهیم کرد و به دنبال این هستیم عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم.

زارع ضمن تشکر از کلیه بازیکنانی که از این تیم جدا شدند گفت: برای کسانی که از ما جدا شده‌اند از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم افرادی که به ما اضافه شده‌اند با جنگندگی به هدف خود در پرسپولیس برسند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)