کریمی هویت باشگاه پرسپولیس است
مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس با رد شایعات حضور متسو و علی دایی در این تیم تاکید کرد که دنیزلی به ایران بازخواهد گشت.

جمشید زارع در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: امروز قصد داشتیم به هر طریقی که شده استارت پرسپولیس را بزنیم. ایمون زائد با نظر رویانیان دو روز دیگر حضورش را به تعویق انداخت.

سایر بازیکنان ما هم در اردوی تیم ملی جوانان هستند و به همین دلیل افرادی کمی در تمرین امروز هستند. ملی پوشان پرسپولیس نیز با نظر دنیزلی 10 روز به مرخصی رفتند و پس از به پایان رسیدن این مدت به پرسپولیس اضافه می‌شوند.

وی درباره جذب دروازه‌بان دوم برای پرسپولیس گفت: به هواداران اطمینان می‌دهم با برنامه ریزی‌های رویانیان و دوستان ایشان تا دقیقه 90 دست از تلاش برنمی‌داریم و تیمی قوی را روانه دو جام خواهیم کرد.

زارع درباره خرید‌های میلیاردی پرسپولیس عنوان کرد: واقعا این موضوع بی انصافی است. سردار رویانیان و باشگاه پرسپولیس سقف قراردادها را رعایت کرده‌اند. عزیزان ما در تیم‌های دیگر که درباره این موضوع شلوغ کردند کمی باید به گذشته خود نگاه کنند. ما طبق درخواست سرمربی تیم نقاط ضعف خود را پوشش داده‌ایم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره دنیزلی گفت: دنیزلی قطعا به ایران برمی‌گردد. دنیزلی مشکل بزرگ خانوادگی دارد. بیماری همسر و پدر همسر دنیزلی برای او دردسر ساز شده و به همین دلیل آمدن او به تعویق افتاده اما دنیزلی هر روز با باشگاه در تماس است و اگر دیر کرده با موافقت رویانیان بوده است و تمام كارها را با هماهنگي رويانيان انجام مي‌دهد. هواداران مطمئن باشند كه دنيزلي قطعا برمي‌گردد.

زارع اضافه کرد:‌ مدیر عامل پرسپولیس نیز برای درک انسانیت با مرخصی دنیزلی موافقت کرد و انشاالله دنیزلی برمی‌گردد اما تصمیم نهایی را درباره ایشان سردار رویانیان می‌گیرد. شما یقین بدانید رویانیان امور باشگاه را زیر نظر دارد و تیمی که بسته‌ایم باید در فصل آینده نتیجه بگیرد.

وی در خصوص شایعه متسو یا دایی در پرسپولیس گفت: اینها شایعات است، نگران نباشید در چند روز آینده همه چیز مشخص می‌شود. امور باشگاه به صورت دقیق رصد می‌شود و اجازه نمی‌دهیم خدشه‌ای به تیم وارد شود. دنيزلي با باشگاه پرسپوليس هنوز يك سال ديگر قرارداد دارد و قطعا بازمي‌گردد. من اين نويد را به هواداران مي‌دهم كه در اين فصل تيمي را روانه مسابقه‌ها خواهيم كرد كه آن‌ها سال‌ها انتظارش را مي‌كشيدند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص علی کریمی گفت: کریمی با خستگی فراوان به تعطیلات رفته است. موضع رسمی باشگاه این است که کریمی جزء بازیکنان جدایی ناپذیر پرسپولیس است. کریمی هویت باشگاه پرسپولیس است او بسیار متعصب است و به تیمش علاقه دارد و این برای ما یک دنیا ارزش دارد اما ایشان فشار زیادی را در لیگ، تیم ملی تحمل کرده و باید به تعطیلات می‌رفت.

زارع افزود: تکلیف همه چیز در چند روز آینده مشخص می‌شود. شک نکنید رویانیان و کریمی بهترین تصمیم‌ها را خواهند گرفت. من از کریمی شناخت دارم و با توجه به علاقه رویانیان این دو نفر بدون هیچ واسطه‌ای کنار هم می‌نشیند و بهترین تصمیم را خواهند گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)