مرجع خبری پرسپولیس : قاسم دهنوی هافبک فصل گذشته مس کرمان که با استقلال به توافق رسیده بود در نهایت سر از تراکتورسازی تبریز درآورد.

دهنوي در شرايطي راهي تراكتور شد كه استقلالي‌ها روي جذب او حساب باز كرده بودند. اين بازيكن اما از رفتار مسوولان استقلال ناراحت شد و به دليل عدم دريافت بخشي از مبلغ قراردادش در نهايت تصميم گرفت به پيشنهاد تراكتور پاسخ مثبت بدهد.

 

دهنوي در اين خصوص  مي‌گويد: استقلالي‌ها خودشان هم مي‌دانند كه سهل‌انگاري كردند و اگر واقعا دنبال جذب من بودند مطمئنا با اين تيم قرارداد امضا مي‌كردم.

او ادامه مي‌دهد: همانطور كه قبلا گفتم روز چهارشنبه به باشگاه استقلال رفتم ولي رفتار خوبي با من صورت نگرفت. من از استقلال چك 250ميليوني در دست داشتم ولي مي‌دانستم اين چك تبديل به پول نمي‌شود. من واقعا به اين پول احتياج داشتم و شرايط خانوادگي‌ام را بايد در نظر مي‌گرفتم. در طرف مقابل اما تراكتوري‌ها 40 درصد از مبلغ قراردادم را دادند و من در نهايت با اين تيم قرارداد امضا كردم.

دهنوي در قسمتي از حرف‌هايش مي‌گويد: در اين چند روز بعضي‌ها از تعصب بازيكن به پيراهن صحبت مي‌كنند و مدام حرف از قديم‌ها مي‌زنند. من مطمئن هستم قديمي‌ها كه اين حرف‌ها را مي‌زنند، وضع خودشان خوب است. مگر مي‌شود الان شرايط خانوادگي را در نظر نگرفت و به صورت غيرمنطقي از تعصب حرف زد. من يك فوتباليست هستم كه درآمدم از راه فوتبال به دست مي‌آيد. آيا واقعا با پيراهن استقلال به من نان مي‌دهند؟ صددرصد نمي‌دهند. من دوست داشتم براي استقلال بازي كنم ولي همانطور كه گفتم آنها سهل‌انگاري كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)