مرجع خبري پرسپوليس : حاجي فتح‌ا…زاده كه اين روزها بدجوري با سردار رويانيان كل كل مي‌كند و سعي دارد هرطور شده در فصل نقل و انتقالات از رقيب پرسپوليسي‌اش پيش بيفتد گفته بود كه پرسپوليس نيمه اول را 2-يك برده اما نيمه دوم هنوز مانده است!


در راستاي همين حرف هم فتح‌ا…زاده بحث حضور گتوزو را مطرح كرده! بازيكني كه تا سال گذشته در آث ميلان بازي مي‌كرده حالا با وعده حاجي قرار است به استقلال بيايد و بازي نقل و انتقالات را در نيمه دوم به سود استقلال تمام كند.

 

با اين روندي كه فتح‌ا…زاده در پيش گرفته اصلاً بعيد نيست نظري هم به ضربات پنالتي اين رقابت داشته باشد و براي سربلندي در وقت اضافه و ضربات پنالتي به سراغ پيرلو هم برود! البته از حاجي آبي‌پوش‌ها مي‌خواهيم كه خيلي هم عجله نكند چون فصل نقل و انتقالات بازيكنان خارجي بيشتر از ما است و شايد فتح‌ا…زاده بعد از بازي‌هاي يورو بتواند شاه‌ماهي‌هايي بهتر از گتوزو را هم صيد كند.

 

آخر اين بي‌انصافي نيست كه فتح‌ا…زاده با جذب گتوزو ساير ستاره‌هاي فوتبال اروپا را سرخورده كند و از شانس حضور در استقلال محروم سازد؟! خدا را چه ديديد! شايد اگر تا پايان بازي‌هاي يورو صبر كنيد، فتح‌ا…زاده حتي كريس رونالدو را هم به استقلال بياورد، گتوزو كه عددي نيست!

 

گفتني است؛ فتح ا… زاده ديروز طي مصاحبه اي اعلام كرده بود كه جانشين تيموريان گتوزو هافبك ايتاليايي فصل پيش ميلان خواهد بود. اين در حالي بود كه گتوزو چند هفته اي مي شود با تيم سیون سوئیس قرارداد امضاء كرده است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)