مرجع خبری پرسپولیس : گابریل کالدرون آرژانتینی پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس صبح فردا وارد ایران خواهد شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، از میان گزینه های خارجی باقی مانده برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس در فصل آینده حضور خوزه مانوئل پرتغالی نیز در این تیم منتفی شد.

 

در جلسه‌ روز گذشته اعضای کمیته فنی و برخی پیشکسوتان باشگاه نظرات برای انتخاب گزینه مورد نظر باشگاه متناقض بود. با وجود اینکه اکثر حاضرین به حضور گزینه خارجی رای دادند اما محمود خوردبین از جمله نفراتی بود که با حضور مربی داخلی در راس کادر فنی سرخپوشان موافق بود.


با این حال در پایان این نشست اعضای کمیته فنی بر انتخاب گابریل کالدرون به عنوان سرمربی فصل آینده پرسپولیس به توافق رسیدند. البته تا قبل از این خوزه مانوئل از شانس بالاتری برخوردار بود اما قیمت بالای او باعث انصراف سرخ ها از ادامه مذاکره با وی شد.

 

پس از پایان نشست کمیته فنی تماس ها برای برقراری ارتباط مجدد با مانوئل خوزه و مذاکراه برای کاهش مبلغ درخواستی قرارداد وی انجام شد که نتیجه ای در پی نداشت.

 

به این ترتیب براساس تصمیم کمیته فنی قرار است محمد رویانیان مذاکرات نهایی و حضوری را با کالدرون آرژانتینی برای عقد قرارداد انجام دهد تا در صورت توافق نهایی وی فردا راهی تهران شود و با حضور در تمرینات پرسپولیس، برنامه آماده سازی این تیم برای حضور در لیگ دوازدهم را پیگیری کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)