عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که مانوئل خوزه پرتغالی رقم بیشتری نسبت به کالدرون درخواست کرده است.

ابراهیم آشتیانی درباره جلسه روز گذشته کمیته فنی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود و می شود گفت یکی از بهترین جلساتی بود که باشگاه برگزار کرد. این حرف را به خاطر حضور خودم در جلسه نمی گویم.

وی افزود: تیمی که می خواهد بازیکن و سرمربی انتخاب کند دو مسئله مهم را باید در نظر بگیرد. اول شرایط مالی و دوم مسائل فنی. خوشبختانه باشگاه در مسئله مالی مشکلی ندارد و بازیکنانی که می خواست را جذب کرد. در بحث فنی هم برای اولین بار بود می دیدم یک مدیرعامل با روی باز از پیشکسوتان دعوت کرد تا روی گزینه ها اظهار نظر کنند.

آشتیانی در پاسخ به این سؤال که نظر خودش روی مربی ایرانی بود یا خارجی عنوان کرد: از اول هم گفته بودم مربی خوب خارجی و دارای رزومه می تواند به پرسپولیس کمک کند اما اگر قرار باشد مربیانی مثل بگوویچ بیایند به همان مربیان داخلی اعتماد شود بهتر است. با این حال با توجه به اینکه هواداران نسبت به مربی ایران ذهنیت منفی پیدا کرده اند اعضای کمیته فنی معتقد بودند بهتر است مربی خارجی بیاید تا ذهنیت منفی هواداران کم کم پاک شود.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: سال قبل از همان بازی اول حمید استیلی اذیت شد و یا شعارهای آنچنانی دادند. دنیزلی با پرسپولیس باخت اما هواداران شعاری ندادند اگر مربی ایرانی بود طاقت نمی آوردند و شعار می دادند. باید مربی خارجی خوب بیاوریم ولی باید یک کمیته فنی قوی هم بالای سر این مربی باشد تا اگر باخت مثل دنیزلی نباشد که پاسخگو نبود. اگر مربی خارجی نتوانست در پرسپولیس جواب دهد ان موقع است که باید به مربیان خودمان اعتماد کنیم و در آن شرایط هم هواداران مربی ایرانی را می پذیرند.

آشتیانی در پاسخ به این سؤال که برای پرسپولیس زمان از دست رفته و آیا مربی خارجی می تواند با شرایط تیم کنار بیاید،  گفت: فوتبال امروز این نیست که یک مربی باید مدت طولانی کنار یک تیم باشد. مگر اشکان دژاگه با تیم ملی ایران چند روز تمرین کرد اما در بازی با قطر ستاره تیم ملی شد. بازیکنان حرفه ای هستند و مربیان هم آموزش دیده اند و می دانند چطور در مدت کوتاه بازیکنان را با افکار خود هماهنگ کنند. این نیست که مثل تیم ملی برای یک بازی دو هفته به اردو بروند. در هیچ جای دنیا دیگر چنین چیزی وجود ندارد. مربی با چند بازی تدارکاتی توجیه می شود و می تواند از تیم شناخت پیدا کند.

آشتیانی تاکید کرد: نظر اصلی در جلسه روز گذشته روی کالدرون بود. مانوئل خوزه هم مدنظر بود که او پول زیادی می خواست اما کالدرون با شرایط مالی بهتری با باشگاه صحبت کرده است. مهم این است که ذهنیت هواداران مثبت شود. شرایط فوتبال ما طوری شده که هواداران توقع زیادی دارند. یکی مثل پرویز مظلومی که تیم خود را دوم کرده و قهرمان جام حذفی هم شده از سوی هواداران استقلال مورد اعتماد قرار نمی گیرد. این ذهنیت ها باید از فوتبال ما پاک شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)