مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: کالدرون قطعا سرمربی نشده و باشگاه در این باره تصمیم‌گیری می‌کند.

حمید درخشان درباره جلسه روز گذشته کمیته فنی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: تصمیمات خوبی گرفته شد و امروز تا قبل از ساعت اداری از طریق علی پروین اعلام می شود.

در جلسه روز گذشته روی کالدرون و مانوئل خوزه بحث شد. هنوز معلوم نیست کالدرون سرمربی شود و اینکه گفته می شود او شانس بیشتری دارد در حد یک گفته است و امروز باشگاه تصمیم گیری می کند.

وی در پاسخ به این سؤال که بیشتر روی مربی خارجی اجماع نظر بود یا مربی داخلی عنوان کرد: بحث اول روی مربی ایرانی بود اما با بررسی شرایط تصمیم گرفته شد از مربی خارجی استفاده شود. به دلیل عملکرد ضعیف برخی دوستان در پرسپولیس هواداران ذهنیت منفی نسبت به مربی داخلی دارند و در این برهه تصمیم گرفته شد مربی خارجی بیاید اما در بعضی مواقع هم بوده که مربی خارجی جواب نداده است. مربیانی که روز گذشته در موردشان بحث شد سوابق خیلی خوبی دارند.

درخشان در ارتباط با اینکه فکر نمی کند روند انتخاب سرمربی در پرسپولیس خیلی طول کشیده، گفت: من هم موافق این مسئله هستم اما بازیکنان کار خود را شروع کرده اند و عقب نیستند، با این حال بهتر است هر چه زودتر سرمربی بالای سر تیم قرار گیرد.

وی در خصوص اینکه نقش کمیته فنی در آینده چه می شود گفت: سعی می کنیم عملکرد تیم را مورد ارزیابی قرار دهیم و اگر اشکالی در تیم بوجود آمد به سرمربی منتقل کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)