مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در جلسه روز گذشته اکثر اعضا روی مانوئ خوزه نظر مثبت داشتند اما با توجه به شرایط مالی 99 درصد کالدرون سرمربی می‌شود.

ضیا عربشاهی درباره انتخاب سرمربی در جلسه روز گذشته کمیته فنی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در جلسه روز گذشته از ما خواسته شد بهترین راه را جلوی پای مسئولان باشگاه بگذاریم.

تصمیم گرفته که در این مقطع از مربی خارجی استفاده شود و روی دو گزینه کالدرون و خوزه بحث شد. اکثر اعضا روی خوزه نظر مثبت داشتند اما با توجه به شرایط مالی 99 درصد کالدرون سرمربی می شود.

وی افزود: بعد از عابدینی، رویانیان از جمله مدیرانی است که می تواند پرسپولیس به جایگاه اصلی‌اش برگرداند و در این راستا هم تلاش های خوبی می کند. استفاده از پیشکسوتان برای انتخاب سرمربی و نظرخواهی از آنها نشان دهنده همین مسئله است. پیشکسوتان هم او را همراهی خواهند کرد.

عربشاهی در پاسخ به این سؤال که در مورد استفاده از مربی ایرانی هم بحث شد یا خیر عنوان کرد: بحث خیلی زیادی روی مربی داخلی نشد و همگی معتقد بودیم که خارجی بهتر می تواند به پرسپولیس کمک کند. ما گفتیم مربی باید به روز باشد و فکر می کنم با مهره های خوبی که باشگاه جذب کرده امسال پرسپولیس کهکشانی واقعی خواهد بود.

وی درباره اینکه با استعفای علی دایی از سرمربیگری راه آهن تصور بر این بود که کمیته فنی پرسپولیس وی را به عنوان سرمربی آینده این تیم انتخاب می کند، گفت: حرف و شایعه زیاد است اما در جلسه شب گذشته حرف های خود را زدیم و فکر می کنم هواداران هم راغب هستند از سرمربی خارجی استفاده شود.

عربشاهی در این خصوص که استقلالی ها مدعی هستند با حضور امیر قلعه نویی از همان روزهای اول جلوتر از پرسپولیس بدون سرمربی هستند، عنوان کرد: استقلال مهره های خوبی گرفته است. آنها سال گذشته می گفتند کهکشانی هستند اما دیدید که قهرمان نشدند اما فکر می کنم امسال پرسپولیس می تواند با قدرت قهرمان شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)