مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت كه لغو اردوي تركيه به نفع تيم خواهد بود.

محمد نوري درباره لغو اردوي تركيه و برپايي اردو در تهران توضيح داد: به اعتقادم خوب شد كه ما به اين اردو نرفتيم و اين كار خوبي بود كه باشگاه پرسپوليس انجام داد.

به هر حال اردوي تركيه يك خرج اضافي براي باشگاه بود و هيچ فايده‌اي براي ما نداشت. ما در طي فصل در شهرهاي لرستان، بندرعباس بازي مي‌‌كنيم و آب و هواي تركيه هيچ شباهتي با اين شهرها ندارد.

وي ادامه داد: براي لغو اين اردو با بازيكنان مشورت شد و بيشتر آنها به لغو اين اردو راي دادند و در كل مطمئن باشيد اين كار به نفع پرسپوليس خواهد بود.

هافبك پرسپوليس همچنين در پاسخ به اين پرسش كه آيا دير انتخاب شدن سرمربي تيم به ضرر پرسپوليس خواهد بود؟ مطرح كرد: مديران باشگاه در نظر دارند كه بهترين تيم را براي فصل آينده انتخاب كنند به همين خاطر روي انتخاب سرمربي كار ويژه‌اي را انجام مي‌دهند و اين كار برايشان از حساسيت بالايي برخوردار است. من اميدوارم هر چه زودتر سرمربي انتخاب شده تا ما تمرينات فني‌مان را زير نظر سرمربي انجام دهيم.

نوري همچنين در ادامه با اشاره به عملكرد خوب پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات، اظهار كرد: پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات بازيكنان خوبي را جذب كرده است، اما بايد بدانيم كه اسم‌ها در زمين بازي نمي‌كنند و مهم اين است كه در زمين چه نتيجه‌اي كسب مي‌شود.

وي در پاسخ به اظهارات استقلالي‌ها كه گفته اند «تيم بهتري از پرسپوليس را جمع كرده‌اند و در طي فصل موفق‌تر از پرسپوليس ظاهر خواهند شد»، گفت: برايمان اين حرف‌ها مهم نيست. بگذاريد آنها آنقدر بگويند تا خسته شوند. ما قدرتمان را در زمين به رخ مي‌كشيم نه با اسم‌ها و ستاره‌ها.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)