مرجع خبری پرسپولیس : روز چهارشنبه اولین دربی پایتخت در فصل جدید فوتبال بین دو تیم امید پرسپولیس و استقلال برگزار می‌شود.


اولین دربی فصل جدید فوتبال ایران از ساعت 16 روز چهارشنبه در ورزشگاه هرندی آغاز خواهد شد.تیم امید پرسپولیس این هفته در سومین بازی خود میهمان امیدهای استقلال است.

 

منوچهر عبدالله‌نژاد که شاگردان خود را آماده این بازی می‌کند، گفت: معمولا رویارویی‌های دو تیم در هفته‌های ابتدایی اتفاق نمی‌افتاد چرا که بازی‌ها هنوز گرم نشده و بسیاری رسانه‌ها هنوز شروع به پوشش این دیدارها نکرده‌اند، البته ما خودمان را آماده این مسابقه کرده‌ایم.

 

این هفته جوانان پرسپولیس هم از ساعت 14:30 روز پنجشنبه در زمین راه آهن نوین برابر این تیم قرار می‌گیرند.

 

مجید پروین که تیمش تا اینجا به یک پیروزی و یک تساوی دست پیدا کرده است، گفت: در بازی قبل بچه‌ها بازی خوبی انجام دادند و کنترل بازی را در دست ما بود ولی متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌هایی که داشتیم به خوبی استفاده کنیم و در تلاش هستیم این مشکل را برای بازی بعد برطرف کنیم.

 

نوجوانان پرسپولیس که در بازی قبلی خود در حالی نتیجه را واگذار کردند که دوبار از حریف خود پیش افتاده بودند، راس ساعت 17 روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان راه آهن هستند.

 

سعید تهرانی نژاد سرمربی این تیم درباره شرایط نوجوانان گفت: در بازی قبل یک بار در نیمه دوم از حریف جلو افتادیم اما بعد از گل بدی که دریافت کردیم، بچه‌ها نتوانستند از برتری خود بهره ببرند. البته ما از این هفته با حل مشکل رضایت نامه یکی از دروازه‌بان‌هایمان، شرایط بهتری داریم، هر چند برای بازی با راه آهن دو بازیکن خودمان را به خاطر حضور در رقابت‌های آموزشگاهی در اختیار نداریم.

 

این هفته نونهالان پرسپولیس هم از ساعت 10 صبح روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان تیم پارسیان خواهند بود.

 

فرامرز سلطانی، درباره پیروزی اخیر تیم‌شان که با چهار گل رقم خورد گفت: در خانه حریف بازی نمی‌کردیم و آنها بازی را کاملا بسته بودند. با این وجود بچه‌ها کاملا سوار بر بازی بودند تا اینکه 10 دقیقه به پایان بازی با زدن گل اول، قفل دروازه باز شد.

 

سرمربی نونهالان پرسپولیس در پایان گفت: امشب برای انجام دو بازی دوستانه راهی ارومیه خواهیم شد که دوشنبه و سه شنبه برگزار می‌شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)