مرجع خبری پرسپولیس : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از ارسال آخرین ضرب‌الاجل به باشگاه‌های بدهکار برای تعیین تکلیف بدهی‌های آنها خبر داد

 

حسین عبدالهی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: در صورت مشخص نشدن وضعیت بدهی‌ها اجازه حضور در لیگ برتر را نمی‌دهیم.

 

عبدالهی در مورد ارسال پرونده‌های باشگاه‌هایی به کمیته انضباطی که مدارک ناقص دارند گفت: امیدواریم و دعا می‌کنیم باشگاه‌ها پرونده‌هایشان تکمیل شود و به کمیته انضباطی ارسال نشود اما روال کار این است که در صورت عدم رفع نقص در پرونده باشگاه‌ها این پرونده‌ها در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌گیرد. ما نیز یک اخطار برای رفع نقص به باشگاه‌ها می‌دهیم و در صورت عدم توجه باشگاه‌ها اقدامات بعدی انجام خواهد شد.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه برخی از اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون از عدم حذف باشگاه‌ها در فصل آینده خبر داده‌اند تصریح کرد: آنچه که در جلسات با رئیس محترم کمیته انضباطی عنوان می‌شود این است که اگر باشگاه‌ها برای بدهی‌های خود تعیین تکلیف نکنند، در فصل آینده به آنها اجازه حضور در رقابت‌های لیگ برتر، لیگ دسته یک و دو داده نمی‌شود. باشگاه‌ها یا باید بدهی‌های خود را پرداخت یا رضایت شاکیان را جلب کنند.

وی ادامه داد: طلبکاران گناهی ندارند که با وجود رأی کمیته انضباطی هنوز نتوانسته‌اند مطالبات خود را از باشگاه‌ها بگیرند. ما یک رأی روی کاغذ به آنها داده‌ایم و آنها تمام امیدشان به کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال است. اگر غیر از این باشد باشگاه‌ها دیگر برای حرف فدراسیون تره هم خرد نمی‌کنند.

عبداللهی در مورد اینکه یعنی اگر پرسپولیس و استقلال نیز بدهی‌های خود را ندهند، فصل آینده کنار گذاشته می‌شوند، تاکید کرد: یا باید بدهی‌ها را پرداخت کنند یا رضایت شاکیان را بگیرند. برای ما این دو باشگاه هم مثل سایر باشگاه‌ها هستند و با احتساب بدهی‌های گذشته آنها نیز رقم میلیاردی بدهکارند. ظرف یکی دو روز آینده آخرین ضرب‌الاجل را با ارسال نامه به باشگاه‌ها می‌دهیم و از آنها می‌خواهیم تا تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کنند.

وی در مورد اینکه میزان دقیق بدهی‌های باشگاه‌ها چقدر است و بدهکارترین باشگاه کدام است، گفت: میزان بدهی‌های باشگاه‌ها به چندین میلیارد تومان می‌رسد و باشگاه‌ بوشهر یکی از بدهکارترین باشگاهَ‌های فوتبال ایران است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)