مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپوليس براي فصل جديد هرچه در گرفتن بازيكن موفق بود و هر روز هوادارانش را خوشحال مي‌كرد اما در انتخاب سرمربي تعلل داشته و باعث نگراني هواداران خود شده است.

تنها هفده روز به آغاز دوازدهمين دوره‌ي ليگ برتر باقي مانده اما پرسپوليسي‌ها هنوز سرمربي خود را انتخاب نكرده‌اند و به نظر مي‌رسد پروسه‌ي انتخاب گزينه‌ي مناسب براي نيمكت اين تيم نه تنها طولاني بلكه چيزي فراتر از طولاني شده است.

باشگاه پرسپوليس كه در پايان فصل گذشته به اميد قرارداد يك و نيم ساله‌اي كه با مصطفي دنيزلي به امضا رسانده بود به استقبال فصل نقل و انتقالات و جذب بازيكن رفته بود پس از اينكه عملكرد بسيار خوبي در يارگيري داشت و توانست در همه‌ي پستها بازيكنان ملي پوش را به خدمت بگيرد. پس از قطع همکاری با سرمربی ترک تبار هنوز نتوانسته به گزينه‌ي مورد نظر دست پيدا كند و تا لحظه‌ي ارسال اين خبر اگر هم توافقي بين باشگاه پرسپوليس و مربي آينده اين تيم صورت گرفته خبري به طور رسمي از سوي مسئولان اين باشگاه اعلام نشده است.

اين در حالي است كه از نزديك به ده روز پيش مسئولان باشگاه پرسپوليس از جمله رويانيان و علي پروين مدام در مصاحبه‌هاي خود از انتخاب سرمربي در «دو، سه روز آينده» خبر مي‌دهند؛ اتفاقي كه بيشتر از ده روز از صحبتهاي اين دو نفر مي‌گذرد اما هنوز رخ نداده است. صحبت هایی که در روزهای آخر تبدیل به وعده به فردا شد و اخیرا به ساعت کشیده شده است!

روز پنج شنبه‌ي هفته ي گذشته بود كه مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از تمرين اين تيم جلسه‌اي با بازيكنان گذاشت و سپس در جمع خبرنگاران از انتخاب مربي تا 24 ساعت بعد خبر داد. دو روز پس از آن كميته‌ي فني با حضور چند تن از پيشكسوتان باشگاه تشكيل شد، اما نه تنها سرمربي در اين نشست انتخاب نشد بلكه علي پروين گفت: سرمربي تا «فردا» مشخص مي‌شود.

اما اين پايان امروز و فردا كردن‌هاي پرسپوليس نبود. روز گذشته هم در حالي كه كميته‌ي فني از انتخاب قطعي سرمربي خبر داده بود، تصميم خاصي نگرفت و در حالي كه علي پروين مي‌گفت “همچنان با گزينه‌هاي مورد نظر در حال مذاكره هستيم” رويانيان اعلام كرد “پرسپوليس با گزينه ي مورد نظرش به توافق رسيده و قرارداد نيز به زودي با اين مربي منعقد خواهد شد”.

اما امروز دوشنبه و در شرايطي كه همگان منتظر اعلام نام سرمربي پرسپوليس بودند اما باز هم اين اتفاق رخ نداد تا پرسپوليس بيشتر از هر فصلي چشمان هواداران خود را براي انتخاب سرمربي منتظر نگاه دارد. اين در حالي است كه با توجه به گفته‌هاي مسئولان باشگاه اينطور برمي آمد كه خوزه مانوئل گزينه قرمزها باشد که با درخواست مالی این باشگاه همچنان موافقت نکرده است.

بدون شك در شرايطي كه اكثر تيم‌هاي ليگ برتر سرمربي خود را شناخته‌اند و زير نظر مربيان‌شان تمرينهاي خود را هم براي فصل جديد آغاز كرده‌اند نداشتن مربي براي پرسپوليس بزرگ چندان خوشايند نيست، به ويژه اينكه هواداران اين تيم پس از آمدن ستاره‌هاي زياد به پرسپوليس، منتظر درخشش اين تيم در فصل جاري هستند. بازیکنانی که برای حضور موفق در لیگ بیش از هرچیز به تمرینات مداوم و دستیابی به هماهنگی نیاز دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)