مرجع خبری پرسپولیس : گزینه اصلی دستیاری مانوئل خوزه در تیم فوتبال پرسپولیس از مشخص شدن وضعیتش تا عصر امروز خبر داد.

حمید درخشان در مورد خبر انتخابش به عنوان دستیار مانوئل خوزه به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و آقای پروین در باشگاه در حال بررسی وضعیت کادر فنی هستند اما تا امروز همه چیز مشخص می‌شود.

 

من هم این خبر را شنیدم اما امروز باشگاه نبودم و کسی هم از باشگاه بابت این موضوع با من تماسی نگرفته است.

 

وی ادامه داد: مانوئل خوزه روزمه کاری خوبی دارد و آنچه برای باشگاه مهم بوده این است که بتواند به خوبی تیم را در مسابقات هدایت کند و نتایج خوبی را بدست آورد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: با توجه به گذشته خوب مانوئل خوزه، من هم مانند همه امیدوارم این مربی بتواند با پرسپولیس به موفقیت‌های مدنظر دست یابد.

 

درخشان در پاسخ به این مسئله که خیلی ها معتقد هستند برای هماهنگ شدن بازیکنان با تفکرات سرمربی جدید زمان از دست رفته است، گفت: برای سرمربی حرفه ای کار کردن در چنین شرایطی سخت نیست. ضمن اینکه تیم تمرینات خود را انجام داده است.

 

وی در خصوص اینکه آیا با حضور در پرسپولیس و کمک به خوزه مشکلی دارد یا خیر گفت: من مشکلی ندارم چون خوزه سوابق خوبی دارد.

 

بازیکن پیشین پرسپولیس در ارتباط با اینکه گفته می شود نظر اعضای کمیته فنی کالدرون بوده نه خوزه، گفت: این طور نیست. از اول هم خوزه و کالدرون دو گزینه ای بودند که مورد توجه کمیته فنی بودند و قرار بر این شد هر گزینه ای که به لحاظ مالی با باشگاه توافق کند انتخاب شود.

 

درخشان در پایان در خصوص اختلاف خوزه با کارلوس کی‌‎روش گفت: ایشان برای همکاری با پرسپولیس به تهران می‌آید و اختلاف ایشان با کی‌روش یک مسئله شخصی است که ربطی به باشگاه و تیم پرسپولیس نداشته و نخواهد داشت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)