مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس که سرمربی خود را شناخته امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف صبای قم می رود.

 

این مسابقه در حالی برگزار می شود که هنوز وضعیت کادرفنی این تیم مشخص نشده و محسن عاشوری همچنان به عنوان مربی در آن مشغول به کار است.

 

سرمربی جوان تیم فوتبال صبای قم در مسابقات دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی یحیی گل محمدی در آستانه اعزام تیمش به اردوی ترکیه در حال حاضر در تهران مشغول تمرین است.

این در حالی است که صبای قم برای حضور موفق در مسابقات لیگ برتر، یکی از نخستین تیم‌های حاضر در لیگ است که تمرینات خود را آغاز کرده است و در شرایط فعلی کاملا آماده لیگ برتر است.

تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در راه آماده‌سازی بهتر برای حضور در لیگ یازدهم، امشب در دیداری تدارکاتی از ساعت 19 در زمین مجموعه ورزشی درفشی تهران در جدالی دوستانه‌ و تدارکاتی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

قرمزهای تهران که امسال همانند تیم فوتبال صبای قم در کادر فنی خود تغییرات عمده‌ای ایجاد کرده‌اند با اینکه چیزی به آغاز لیگ برتر باقی نمانده است هنوز سرمربی خود را در تمرینات ندیده اند.

پرسپولیسی‌ها همانند صبا در کادر بازیکنان خود تغییرات زیادی انجام داده‌اند و دستخوش تحولاتی زیادی نیز شده‌اند، نکته جالب در خصوص مصاف دو تیم صبای قم و پرسپولیس تهران در بازی امشب دو تیم به میزبانی پرسپولیس تهران این است که یحیی گل محمدی بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس این بار در کسوت سرمربیگری صبای قم مقابل تیم مطرح پایتخت می‌ایستد.

این دو تیم همانند بسیاری از تیم‌های لیگ برتری تمرینات زیادی برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضوری قوی در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پشت سر گذاشته‌اند، با این تفاوت که پرسپولیسی‌ها از تهران به جایی نرفتند و در خارج از کشور هم اردو نزدند اما صبای قم بعد از اردوی اردبیل قصد دارد در ترکیه نیز اردوی تدارکاتی برگزار کند.

تیم فوتبال صبای قم که بر خلاف پرسپولیس تهران باید در هفته نخست در خانه به میدان برود، در هفته نخست  باید در ورزشگاه یادگار امام قم برابر تیم فوتبال پیکان تهران و شاگردان عبدالله ویسی قرار بگیرد اما در سوی دیگر میدان امروز صبا، پرسپولیس قرار دارد که در هفته نخست کار آسانی در پیش ندارد و باید در هوای شرجی و گرم آبادان با تیم فوتبال صنعت نفت این شهر دیدار کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)